Onko tää sitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tessu123
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tessu123

Vieras
Moikka,

Kyselen seuraavaa; yritän mieheni kanssa toista lasta. Lopetin vähän aikaa sitten renkaan käytön ja tässä kierrossa oletetun oviksen jälkeen mahani on ollut ihan törkeä pallo, nännit myös vähän arantuntuiset. Enemmän mahd.raskaudesta kertoo kuitenkin tämä kuolematon väsymys! Olen ihan puhki töissä ja esikoisen kanssa kotona, aamuisin tuntuu etten oikeasti jaksa nousta sängystä. Ja siis mieleni ei ole mitenkään masentunut, eli väsymys on fyysistä ja todella kovaa. Muistaakseni esikoisen alkuraskaudessa ei kyllä ollut tällaista. Tänään 26/28? ja testasin (varmuuden vuoksi/tyhmyyttäni) tänään aamulla herkällä testillä negan. Sen kanssa pystyn kyllä elämään etten ole raskaana, mutta pelottaa mitä tämä sitten on?! Joku sairaus? Hemppa ollut aina 135 joten en uskoisi anemiaan... Onko kellään ollut tällaista raskauduttuaan tässä vaiheessa kiertoa?

Mulla on ihan samat oireet kun unohdin laittaa renkaan ajoissa takaisin, laitoin sen noin 10 tuntia myöhässä ja olimme harrastaneet 7 päivän tauon aikana seksiä. Mulla on rinnat arat, vatsa turvoksissa jatkuvasti ja väsyttää.

Mulla on väsymystä monesti silloin kun olen tulossa kipeäksi. Tai niin olen sen ajatellut. Silloin pitää vain levätä ja liikkua riittävästi. Kuuntele kehoasi. Ei sen mitään vakavaa tarvitse olla, joku flunssapöpö, joka ei kunnolla ole päässyt iskemään kiinni.

Olen syönyt teratogeenisia lääkkeitä ja juonut tuoppitolkulla kaljaa, joten toivon etten ole raskaana. Ja uskon myös etten ole. Kaikenlaisia oireita sitä vaan on välillä, ja jos niitä herkistyy kuuntelemaan, niitä havaitsee enemmän. Ihan kuin ne ruoasta löytyneet lasinsirut, kun niitä alettiin uutisoimaan, vaikutti sille kuin kyseessä olisi ollut joku sabotaasi, mutta oikeasti lasia löytyykin ruoasta ihan jatkuvasti, siitä ei vain ole tehty numeroa aiemmin. Nyt olet lopettanut renkaan käytön ja siksi kuuntelet kehoasi ihan liian tarkasti havaitaksesi edes jotain. Sama juttu varmaan mullakin. Pelkään mitättömän pientä raskauden riskiä, joten tunnen itsessäni kaikenlaisia oireita.

Ja sitäkään en ymmärrä, että miksi monien naisten pitää alkaa jo kierron puolivälissä miettimään että olenkohan raskaana. Kun sitä odottaa vielä muutaman viikon, voi asiasta helposti varmistua. Miksi siis käyttää aikaansa sen pähkäilemiseen että olenkohan mahdollisesti raskaana. Eikö elämässä ole muuta sisältöä vai mistä se johtuu? Enkä siis tarkoita tässä sinua vaan yleisesti ihmetyttää :)