Onko täällä ihmisiä jotka ei kokkaa kotona (mitään)?

PauhaavaSydän

Aktiivinen jäsen
26.11.2007
4 178
0
36
Kysyttiin tuosta leipomisesta... Mutta onko täällä palstalaisia jotka ei laita kotiruokaa juuri koskaan? Miten järkkäätte jutut? Tuli vain mieleen, kun en itse muista milloin olisin viimeksi tehnyt "oikeaa" ruokaa kotona. On siitä kuukausia luultavasti.

En pidä kokkaamisesta, olen siinä kaiken lisäksi tuhottoman surkea, mutta jos mies ei ole ruokaa laittamassa, niin pakko mikä pakko. En halua lastani valmisruoilla elättää. Joskus turvaudun toki niihinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja halipupu:
No mitäs teillä sitten syödään? Eineksiä joka päivä vai töissä, koulussa, hoidossa vaan syötte?
Puoliso laittaa välillä ruokaa, jos on iltasella kotona eikä töissä...Ja hyvää laittaakin. Talvella syön yliopistolla lämpimän ruoan kerran päivässä (2,50e!!) ja se riittää... Muuten saattaa esim. viikonloppuisin mennä pari päivää voileivilläkin jos oon yksin kotona. Ei kyllä taida olla kovin terveellistä. Töihin otan usein kaupan ruokatiskistä lämmintä ruokaa, esim. perunamuussia, tämän kyllä lasken jo samaksi asiaksi kuin kotiruoka.

Kai sitä jokainen osaisi kirjasta katsoa miten joku kalakeitto tehdään, joskus ajat sitten oon sitä kokannutkin, mutta jotenkin niin työlästä... Mä inhoan ruoanlaittoa, hirveä sotku ja aikaa menee. Ulkona tulee käytyä syömässä n. kerran viikossa, kävisin toki useammin mutta on Suomessa niin pirun kallista.

Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Muuten saattaa esim. viikonloppuisin mennä pari päivää voileivilläkin jos oon yksin kotona. Ei kyllä taida olla kovin terveellistä. Töihin otan usein kaupan ruokatiskistä lämmintä ruokaa, esim. perunamuussia, tämän kyllä lasken jo samaksi asiaksi kuin kotiruoka.

Teillä ei taida lapsia olla?

Alkuperäinen kirjoittaja V:
Muuten saattaa esim. viikonloppuisin mennä pari päivää voileivilläkin jos oon yksin kotona. Ei kyllä taida olla kovin terveellistä. Töihin otan usein kaupan ruokatiskistä lämmintä ruokaa, esim. perunamuussia, tämän kyllä lasken jo samaksi asiaksi kuin kotiruoka.

Ei. Jos olisin lapsen kans kotona niin kai jotain keittojuttuja vois kuitenkin kokeilla ainakin joinakin päivinä.

Alkuperäinen kirjoittaja V:

Ei. Jos olisin lapsen kans kotona niin kai jotain keittojuttuja vois kuitenkin kokeilla ainakin joinakin päivinä.

No, sitä mä ymmärrän...En mäkään juurikaan kokkailis jos ei olis noit lapsii. :D