Onko täällä immeisiä jotka tietää kameroista jotain? Auttakee!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nirtsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nirtsu

Jäsen
18.08.2008
416
0
16
Mun pitäis saada uusi digikamera, kun vanha alkaa olemaan jo vähän huono. Tai sillä ei enää saa niin hyviä kuvia kuin ennen. Tarjouksessa olis sellainen digikamera kuin Olympus X-44 MGP. Onko tuo ihan pilipali vai kannattaako ostaa? Ja jos ei kannata, niin mikä olis sitten hyvä kamera? Minkä merkkinen? Kuitenkaan ei saisi olla kovin kallis (korkeintaan n.70-80,-) ja ihan sellaiseen perus arkikäyttöön tarttisin.

Olympus merkkinä on ihan hyvä, samoin kuin esim Canon, Nikon.

70-80eurolla ei saa oikeasti hyvää kameraa. Tai ihan riippuu mitä sillä kameralla haluaa tehdä, mutta haastavimmissa olosuhteissa sillä ei saa varmastikaan laadukkaita kuvia (kuten sisällä heikommassa valossa tai liikkuvia kohteita).

Malleja tässä maailmassa on vaikka kuinka paljon ja harva varmaan tietää lennosta millainen mikin malli on. Minä itse ainakin selvittäisin vaihtoehdot omassa hintaluokassa (tai sen mukaan mitä ominaisuuksia siihen kameraan tarvitsisin) ja sitten vertaisin ominaisuuksia/hintaa).

Viimeksi muokattu:
Netanttilassa tuollainen:
Nikon, Coolpix s3000 digikamera musta
Nikon Coolpix S3000 digikamera. 12 megapikselin digikamera ohuessa metallirungossa.
Hinta 99,95 €
Norm. 199,90 €
Kuukausierissä 6 x 17,50 € /kk = 105,00 €

Yhteistyössä