V
vierailija
Vieras
Huh huhMulla lähti ruokahalu, kohta vuoden syönyt ja paino putoaa ihan liikaa. Ihmiset reagoi siihen erilailla. Kun isommilla annoksilla mentiin nii ihokarvat kasvo ihan hirveästi. kalkki menee kaverina.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Huh huhMulla lähti ruokahalu, kohta vuoden syönyt ja paino putoaa ihan liikaa. Ihmiset reagoi siihen erilailla. Kun isommilla annoksilla mentiin nii ihokarvat kasvo ihan hirveästi. kalkki menee kaverina.
Kuka väittää sellaista edes olevan?"Kiva" lukea näitä :| Onneksi mulla ei oo painoa kerännyt, tai muuten ulkonäköön vaikuttanut, muuten kuin siinä ettei mulla ole hajuakaan minkä pituinen olisin ilman kortisonia...
Mutta nyt kun on vatsaani ja nielua tutkittu, oon enempi varma siitä että lääkkeet hajottaa mun sisuskalut... Ja lähinnä kortisonin takia syönkin nyt sit 40mg kahesti päivässä vatsansuojalääkkeitä :/
Ei tarvi kun kananmunista saa kyllä riittävästiOlen syönyt 10 vuotta. Oireet riippuvat yksilöstä ja ennenkaikkea annoksesta. Isoilla annoksilla tulee helposti esim. turvotusta ja valvomista, hyperaktiivisuuttakin. Pieni annos ei aiheuta pireita, mutta luuston kunnosta pitää tietysti huolehtia normaalia paremmin. Kalsiumia ja D-vitamiinia.
Sokerista ja sen korvikkeista ym ihminen ei luovu eikä sitä tohdi lääkäriväki kertlaMitä on kortisoni? Miksi syötte?
Tiedätkö miten tai mihinkä vatsansuojalääkkeet perustuvat? Kyllä ne hoitavat tehtävänsä ja suojaavat vatsalaukkua mm omilta vatsahapoilta.Kuka väittää sellaista edes olevan?
Et kai ihan tosissasi väitä, että jos jätät kaikki sokerit ja sen korvikkeet pois niin kaikki esim autoimmuuni- tai geeniperinteisetsairaudet paranevat kuin taikaiskusta. Ei se ihan niin yksiselitteisesti mene.Sokerista ja sen korvikkeista ym ihminen ei luovu eikä sitä tohdi lääkäriväki kertla
Järkyttävää!Mä kerkesin syödä kortisonia sellaset 25 vuotta ennenku mahavaivojen takia lääkäri sano "tottakai kortisonin kanssa pitää vatsansuojalääkkeitä syödä" :headwall: Ja aluks nekin määrättiin kuureina, kunnes nyt sit syön niitä jatkuvasti![]()
Prednison 5 mg menee nyt. Alussa oli 60 mg. Tarkoitus on kai lopettaa kokonaan jossain vaiheessa.
Ei monikaan ymmärrä perusasioitaTajuatteko, et ei se kolesteroli turhan takia elimistössä ole?
Ei semmosta ole olemassa. Kaikkea sitä kuuleekinTiedätkö miten tai mihinkä vatsansuojalääkkeet perustuvat? Kyllä ne hoitavat tehtävänsä ja suojaavat vatsalaukkua mm omilta vatsahapoilta.