Onko täällä ketään miehiä paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sairaalloisen itsekriittinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sairaalloisen itsekriittinen

Vieras
Olisin halunnut vaan kysyä tällästä asiaa naisen ulkonäöstä, että kuinka paljon miehet välittää pienistä kauneusvirheistä?
Tarkotan jos siis nainen on muuten miehen omaan makuun eli kaunis, hyväkroppainen, huolehtii itsestään ja kaikin puolin luonteeltaan ihana ja siis olet ihastunut häneen, jos naisessa ei siis olisi muita "vikoja" ulkonäössä kuin että hänellä olisi vähän mahassa raskausarpia ym.
niin pettyykö mies sitten kun nainen riisuu vaatteet ja mies huomaa että nainen ei olekkaan ihan niin täydellinen kuin vaatteet päällä :(
Sitä vaan että kuinka paljon miehet välittää jos nainen olis muuten kaikinpuolin täydellinen just sulle, niin lopahtskos kiinnostus noiden raskausarpien takia?
Mulla on ihan kamala itsetuntokriisi näiden mahan arpien takia, kosintaa kyl riittäs mut pelkään tuottavani pettymyksen. Nää arvet ei oo edes pahat mut niin iso ongelma et en ole uskaltanut olla alasti ( paitsi pimeessä ) sitten 3vuoteen ku erosin lasten isästä. Tää on kauhea ongelma ja miten tästä voi päästä yli?? tuntuu että en voi elää oikeasti normaalia elämää :(
Miten teillä muilla on niin hyvä itsetunto, mun käy niin kateeks ku ootte niin itsevarmoja.

no kun kerran sen teet niin sitten se on ohi :)
mulla oli samat fiilikset teini-iässä kun vartalo oli kuin taistelutanner,,leikkausarpia joka puolella,,nyt en edes enään huomaa niitä eikä ne oo ikuna ketään haitannut :)

ei ainakaan minua raskaus arvet haittaa... nykyisellekin on se ei häpeile niitä eikä ne minuakaan haittaa.. mut minun entiselle oli raskaus arpia eikä ne minua haitannut mut sitä haittasi ne niin paljon että peitteli itseään jne ja se taas haittasi suhdetta

Ei muutaku anna mennä vaan!! jos miestä haittaa tuommonen ni sillon on jo miehessä vika eikä sinussa! Se on aika normaali asia kun nainen saa lapsia ja paikat vähän venyy. Luulis miestenkin tajuavan että ei meitä naisia oo raudasta tehty niinkuin ei miehiäkään! En ole mies mutta pakko oli vähä kommentoida tätä viestiä!:)

tää varmasti kuullostaa tosi itserakkalta vaikka e sellanen ole todellakaan, mutta mulla siis on muuten parempi kroppa ku monella joka ei ole edes saanut lapsia. Urheilen työkseni ja siis muutenkin pidän huolta itsestäni, en ole mikään vaakan vahtija mutta terve nainen muuten.
Ja siis tosiaan mun miesjutut päättyy ennenku ne ees alkaakaan, koska musta tuntuu miehet jotka musta yleensä kiinnostuu niin ovat sen verran hyvännäkösia itse että en usko että he hyväksyisivät mua näiden arpien kanssa.
Miten joku mies mua jaksaa katella kun en kehtaa olla päivänvalossa napa paljaana enkä mennä saunaan ku sielki näkee? olen varmaan tosi rasittava, miten tästä ongelmasta voi päästä yli? Siis tästä itsekritiikistä en jaksa elää näin että häpeilen itseäni :(

vastaan vaikka olen nainen, että tuskin ne miestä haittaa siinä vaiheessa ku on sinuun ihastunut;) Eihän siinä toisessa ole mitään vikoja, viatkin ovat vaan kaunistus kun on oikein lääpällään!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tää varmasti kuullostaa tosi itserakkalta vaikka e sellanen ole todellakaan, mutta mulla siis on muuten parempi kroppa ku monella joka ei ole edes saanut lapsia. Urheilen työkseni ja siis muutenkin pidän huolta itsestäni, en ole mikään vaakan vahtija mutta terve nainen muuten.
Ja siis tosiaan mun miesjutut päättyy ennenku ne ees alkaakaan, koska musta tuntuu miehet jotka musta yleensä kiinnostuu niin ovat sen verran hyvännäkösia itse että en usko että he hyväksyisivät mua näiden arpien kanssa.
Miten joku mies mua jaksaa katella kun en kehtaa olla päivänvalossa napa paljaana enkä mennä saunaan ku sielki näkee? olen varmaan tosi rasittava, miten tästä ongelmasta voi päästä yli? Siis tästä itsekritiikistä en jaksa elää näin että häpeilen itseäni :(

Ei mua ainakaan haittaa ja sittenhän näet kun näytät arpesi niille sinua kiinnostaville hyvännäköisille miehille mitä mieltä he ovat.

Alkuperäinen kirjoittaja Sairaalloisen itsekriittinen:
Olisin halunnut vaan kysyä tällästä asiaa naisen ulkonäöstä, että kuinka paljon miehet välittää pienistä kauneusvirheistä?
Tarkotan jos siis nainen on muuten miehen omaan makuun eli kaunis, hyväkroppainen, huolehtii itsestään ja kaikin puolin luonteeltaan ihana ja siis olet ihastunut häneen, jos naisessa ei siis olisi muita "vikoja" ulkonäössä kuin että hänellä olisi vähän mahassa raskausarpia ym.
niin pettyykö mies sitten kun nainen riisuu vaatteet ja mies huomaa että nainen ei olekkaan ihan niin täydellinen kuin vaatteet päällä :(
Sitä vaan että kuinka paljon miehet välittää jos nainen olis muuten kaikinpuolin täydellinen just sulle, niin lopahtskos kiinnostus noiden raskausarpien takia?
Mulla on ihan kamala itsetuntokriisi näiden mahan arpien takia, kosintaa kyl riittäs mut pelkään tuottavani pettymyksen. Nää arvet ei oo edes pahat mut niin iso ongelma et en ole uskaltanut olla alasti ( paitsi pimeessä ) sitten 3vuoteen ku erosin lasten isästä. Tää on kauhea ongelma ja miten tästä voi päästä yli?? tuntuu että en voi elää oikeasti normaalia elämää :(
Miten teillä muilla on niin hyvä itsetunto, mun käy niin kateeks ku ootte niin itsevarmoja.

olet sä nyt ihan tosissas :o
mä en edes laskis jotain raskausarpia kauneusvirheeksi :attn:

No mä en ainakaan olis tollasesta asiasta moksiskaan :) . Ja muutenkin noi ulkonäköasiat on vähän sillain, että jos todella tykkää toisesta, silloin toi ulkonäkö muuttuu vähemmän tärkeäks asiaksi.

Yksi mies on äänekkäästi ja "miehekkäästi" kommentoinut arpiani (ei raskausarpia, vaan sellaisia, joita mulla oli jo ennen lapsia - erinäisistä urheiluharrastuksista tulleita). Yritti kiinnittää niihin suurin piirtein kaikkien paikallaolijoitten huomion. Mies itse oli sen näköinen, että päätä p*rseestä hädintuskin ulkonäön puolesta erotti... :ashamed: Hyvännäköisillä tai muutoin hyväitsetuntoisilla miehillä ei ole muistikuvani mukaan ollut koskaan tarvetta meikäläisen ulkonäköä moittia - ainakaan sillä tavoin, että olisin ollut itse kuulemassa.

Kyseinen mies oli mua lähes parikymmentä vuotta vanhempi eli kyse ei ollut edes mistään keskenkasvuisesta kollista.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
En tiedä, olen jotenkin saanut päähäni että nainen jolla on arpia mahassa ja pienet rinnat on jotenkin vastenmielinen. Mulla molemmat viat.

kuka sulle semmosia juttuja on kertonu :o

No joka paikassa missä luet näitä "ihannenainen" juttuja. Tuntuu että pitäs olla isot ja silti kiinteät rinnat, mutta luomut tietty, ei arpia ei mitään.
Tiedän että mulla ei ole tosiaan pahemmasta päästä nämä arvet eikä ole mitään löysää nahkaa tms, mutta siinä tämä onkin kun olen nii huonoitsetuntoinen.
Välillä tuntuu että ei nämä haittaa mutta kun pitäs oikeasti riisua alasti jossain missä ei ole hämärää niin joudun paniikkiin suorastaan :(
Mä varmaan elän ikuisesti yksin koska oikeasti mulle on niin iso kynnys näyttää tämä heikko kohtani :( kamalinta on ku en ole oikeasti pinnallinen vaikka tämä siltä saattaa vaikuttaa, en tosiaan hae edes mitää unelmien prinssiä, joku tavallinen ihana mies vaan.
Mutta kuka mies jaksaa katella mua ku teen tästä nii ison numeron??
Miksen voi vaan hyväksyä itseeni,miksen??? ;(

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
En tiedä, olen jotenkin saanut päähäni että nainen jolla on arpia mahassa ja pienet rinnat on jotenkin vastenmielinen. Mulla molemmat viat.

kuka sulle semmosia juttuja on kertonu :o

No joka paikassa missä luet näitä "ihannenainen" juttuja. Tuntuu että pitäs olla isot ja silti kiinteät rinnat, mutta luomut tietty, ei arpia ei mitään.
Tiedän että mulla ei ole tosiaan pahemmasta päästä nämä arvet eikä ole mitään löysää nahkaa tms, mutta siinä tämä onkin kun olen nii huonoitsetuntoinen.
Välillä tuntuu että ei nämä haittaa mutta kun pitäs oikeasti riisua alasti jossain missä ei ole hämärää niin joudun paniikkiin suorastaan :(
Mä varmaan elän ikuisesti yksin koska oikeasti mulle on niin iso kynnys näyttää tämä heikko kohtani :( kamalinta on ku en ole oikeasti pinnallinen vaikka tämä siltä saattaa vaikuttaa, en tosiaan hae edes mitää unelmien prinssiä, joku tavallinen ihana mies vaan.
Mutta kuka mies jaksaa katella mua ku teen tästä nii ison numeron??
Miksen voi vaan hyväksyä itseeni,miksen??? ;(

taidat tarvita vaan vähän palvontaa mieheltä, kyllä se siitä... :attn:

Yhteistyössä