Onko täällä KILOKLUBIlaisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kg

Vieras
Kauanko olet ollu?
Onko tullut tuloksia? Millasia? :)
Millaset tavotteet on?

tollasia ihan mielenkiinnosta olisi kiva kuulla :) :flower:
Entäs opitteko helposti käyttämään sivua? tuleeko kaikki pallerot vihreiksi joka päivä? Oletko laittanut sinne niitä omia tietoja ja tavotteita?

Liityin tässä yksi päivä siihen ja vielä vähän hakusessa koko homma :ashamed: mutta mielestäni aika kovia lupaili, kun painoni on nyt 61kg ja tavotteeksi laitoin 55kg, siihen menisi muka 14viikkoa! :o mielestäni aika vähän aikaa, kun ajattelee että ylipainoa ei ole yhtään... Mutta katsellaan kuinka käy =)

Olen ollu kaksi viikkoa ja - 2kg . aika vaihteavasti jaksan täytellä. vaan työpäivinä kun kotona ei oo aikaa istua koneella :)
Tavote ois 103 kilosta 78 kiloon ja aikaa klubin mieletä menee 37 vkoa. Se aika kai tulee semmoseta maltillisesta noin 500 g viikossa pudotuksesta.

Nyt en raskauden aikana oo ollu siel, mut sitä ennen olin ehkä noin 6kk ja laihduin n.6 kiloa, 10 oli tavoite, ja olisin siihen varmaan päässytkin jos ei ois toi raskaus tärpänny (vähän sitäkin varten laihdutin et ois paremmin tärpänny). Mä opin aika nopeesti käyttämään sivuja, mut esim se rasvapallukka jäi ensin usein punaselle kunnes hoksasin et sain liian vähän hyviä rasvoja (sit kevyet salaatinkastikkeet ym käyttöön).En kyllä ihan sen tavotenopeuden mukaan ehtiny mut ei stressannu :). Ja raskauden jälkeen palailen taas sinne jatkamaan urakkaa!!

käutän kiloklubia liityin maaliskuun lopulla mutta laihdutus alkoi täysillä vasta toukukuussa noin 5kg lähtenyt.
pitäisi viälä tiputtaa sellaset 10kg jos vaan mahdollista niin 2-5kg lisää.
kuitupalleron kans on vaikeuksia harvemmin muuttu vihreäksi keltanen useimiten tai punainen,samajuttu on kasvisten kanssa.
juu kaikki tiedot olen täyttänyt......on se helppo käyttää.

Joo oon mä rekkaroitunu, mut se syömisten merkkailu on jääny. :ashamed: Täytyykin jatkossa koittaa muistaa paremmin, se kun aika selkeesti kertoo mikä syömisissä mättää. Mulla tosin on ruokahalun kanssa pahasti ongelmia, joten varmaan vihreeks tuu mikään pallukka. Koitan päästä ravitsemusterapeutille, jos se osais sanoo miten saan ruokahalun tasapainotettua... Eihän tota kiloglubia muuten voi käyttää apuvälineenä painon hallinnassa.

*Muoks* On se ihan helppo käyttää. :)

se antoi mulle päivittäiseksi kalorimääräksi yli 2000kcal! :o se kyllä tuntuu hurjalta, en edes yritä syödä niin paljoa koska takuulla lihoisin! eikö sitä laihduttajan pitäis syödä jotain 1200-1500?

Alkuperäinen kirjoittaja Martsuli:
mä en ymmärrä sen käyttöö ollenkaa. Siellä ruoka osios on viikonpäivät mutta millä mä ne safkat sinne lisään vai kuuluuko niit edes lisätä sinne :/

no valitset siitä haku-kohdasta ja sitten muutat määrän ja sitten painat vihreetä plussaa jollon tulee vaihtoehdot mihin sen haluat. esim aamupala,lounas jne

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
se antoi mulle päivittäiseksi kalorimääräksi yli 2000kcal! :o se kyllä tuntuu hurjalta, en edes yritä syödä niin paljoa koska takuulla lihoisin! eikö sitä laihduttajan pitäis syödä jotain 1200-1500?

Se riippuu ihan peruskulutuksesta.

Minä olen, mutta en oikein ole päässyt sisälle... Täyttelen joskus sinne syömisiä, rasvaa yleensä liian vähän. Edistymisiin ole painon laittanut ja vyötärön.
Tuntuu ne kalorit määrät niin suurilta kun pisteillä laihduttelen. 3.5 kk pv- kirjekurssilla, paino pudonnut 5.5 kiloa.

Yhteistyössä