Onko täällä kunnallisvaaliehdokkaita?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ehkä mäkin joskus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ehkä mäkin joskus

Vieras
Hei onko kukaan ehdokkaana? Kerro vähän miten siihen päädyit? Mitä puolueesi sinulta edellyttää, ennen vaaleja, pitääkö sinun ns. opiskella jotain tms?

Kiinnostaa vaan ihan vilpittömästi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ehkä mäkin joskus;27191733:
Hei onko kukaan ehdokkaana? Kerro vähän miten siihen päädyit? Mitä puolueesi sinulta edellyttää, ennen vaaleja, pitääkö sinun ns. opiskella jotain tms?

Kiinnostaa vaan ihan vilpittömästi.

jos on vahvat mielipiteet ja ystävien parissa kannatusta asioille niin siitä vaan.
Voit testata itses oisko sinusta vaaliehdokkaaks? Kerro mielipitees vaikka täällä? äänestäsinkö sinua?
 
Täällä yksi!
Oman kylän ja kunnan asat kiinnostavat esim.terveyspalvelut.Lähdin mukaan kun ei kovin montaa halukasta ollut lähtemään...
Olen kotiäitinä tällä hetkellä,ja itsellä on vähän sellainen ´tyhmä´olo olla siellä viisaiden keskellä...

Vähän hakusessa on koko homma,ja muu puolue sen verran kiireinen että joka asiaa en viitsi kysellä...Esim.vaalikoneita en ole koskaan ennen käyttänyt,en tiedä miten hallitsen homman :)
 
Kuntien pakkoliitokset tulee voimaan 1.5.2013. Kokoomuksen ja istuvan hallituksen päätöksen päätöksien takia. Kysely järjestetään syksyllä eli lähiaikoina mutta hallitus ei ole antanut mitään osviittaa miten sosiaali-terveys palvelut aiotaan järjestää. Mene PS puolueen sivuille ja lue, sieltä se apu enään löytyy, muut on rynnäköllä ajamassa eteenpäin.
 
[QUOTE="vieras";27192492]Tuolta oikealta alhaalta löytyy kohta jossa voit ilmoittaa itsesi listalle joka saa ajankohtaisen tiedotteen ja uutiset mitä PS tapahtuu. Perussuomalaiset Sinne voi liittyä ja siittä voi poistua, itse liityin ja heti tuli tiedote välikysymyksen tekemisestä just kuntaliitosten takia.[/QUOTE]

ok.
 

Yhteistyössä