Onko täällä oikeasti kateelliset ihmiset vai onko täällä monilla niin tylsää elämää joka ei mee hyvin ja pakko sen ....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
purkkaa ja haukkua jos on sellaisia ihmisiä kenellä mee hyvin?

Kysyn viimeinen kerta....

Mutta onko oikeasti jotkut teistä sellaisia että on teillä kateus, että esim mulla on nyt rikas ja ihanaa ihminen/mies, koska kun yritän todista tai kehua siitä miten meillä menee hyvin, miten loistava se on, niin saan haukkua tai mun miestä pidetään pedofiilina, sen takia kun se rakasta mun lapsia samoin kuin omiakin lapsia se rakasta, leikki heijän kaa, anna mulle nukkua, jos lapsilla yöllä vessahätä tai jano tai he ovat kipeitä. Ulkoilee ja muuta ja toki hemmottelee välillä, mun hänen periaate ettei sellaista saa olla liika, vaikka rahaa sillä löytyy ja paljon....
Miks myös muiden ulkonäkö täällä ei haukutaan, vaikka oikeasti sorry kun avaudun tai sanon suoraan, näin täällä kuvia palstalaisista ja monilla on ylipaino ja muutakin, mut kun ei juuri heitä te kehutte, mutta mulla kroppa kunnossa, olen laiha, ehkä en niin laiha kun haluan olla, mutta 2lapsen äitinä mun kroppa voi sanoa prima kunnossa, enkä mä mikään ruma ole, vaikka saan aina haukkuja teiltä että ruma olen, hahahaha, hyi helvetti, poikamainen kroppa, näytän 16veltä, olen varmasti mies kenellä on peruukki päässä ja ei mulla edes ole pillua ja olen sen takia teille kateellinen, kun yritän todista, etten mikään maailman rumin ihminen ole....
Jos pidän hauska sekin on pahaa, helvetin pahaa, olen maailman paskin äiti....kun ei mun päässä kuulema ole muuta kun rahaa ja shampanjat(glamuria)
Se että joskus söin lääkeitä olen sekopää, täysin hullu ja palstan mukaan mulla kaikki maailman mielenterveyden ongelmat, ihmettelen vaan miten mua jopa uusi mies kestää ja miten mun läheiset ei siitä huomaa, jos olen ihan seko. Mutta kun joku muu kysyy tai sano että on masis, onko tämä lääke hyvää, niin ei muuta kun hali, hali, tsemppiä, kyllä se siitä...mutta jos kysyn minä, niin heti täysin sekopää, mee hoitoon, mee suljetulle
Se että mulle mun mies osti mulle 2autoa, ajokortin, timantit, antaa paljon rahaa, ostaa kallis liiketilan, niin sekin epänormaalia, pakko juosta pakoon....Miks helvetissä? Kuka sellaista elämää teistä ei halua, suoraan vaan sanokaa nyt????
Se että mies halua naimisiin ja lapsia mun kaa, sekin helvetin pahaa, mun kuulema joku aika jopa pitää elää yksin, hänelle ei saa luota...Kysymys, kun kenelle ei saa luota, miks helvetissä te teette lapsi omien miesten kaa?
Myös mä kuulema liika olen palstalla? Entäs te? Kun te tiedätte kaikista kaiken ja minusta muistatte joka asian?
Miks myös te aina huudatte mulle mee pois, mee sinne, mee tonne, haista paska. Mut kun mua ei ole, niin joka päivää, etusivu täynnä aloituksia minusta? Jopa että voi kun me kaivataan savanna.
Saako kysyä kun aina te mun mielenterveys haukutte, mutta onko teilläkin joku kaksisuuntainen mieli? Vai onko teillä niin tylsää, ei oma elämää? Niin kuin esim minulla, kun mä elän täysillä ja nautin ja mulla, sekä meillä todellakin menee kaikki hyvin ja musta tuntu mä olen saanut paljon tai saavuttanut elämässä vaikka olen vast 26, mut kun tykkään touhua ja elää täysillä ja must tuntu sen takia jotkut mulle kateellisia ja sen sanon suoraan koska kateus paista läpi, koska jatkuva haukkuminen ei ole normaalia enää

Mä ainakin fanitan Sinua :)
Venäläiset naiset on ihania, oon saanut tuntea monia :)
Eivät hauku toisia vaan iloitsevat pienistäkin asioista. Kauniita, hoikkia ja tyylitajua löytyy :)
Oon kateellinen :) Pyrin samaan itsekin, olemaan iloinen ja lämmin naisellinen nainen :)

Mut entä jos ei vaan jaa samoja arvoja sun kanssa? Jos sun elämä vaikuttaa tasapainottomalta, turvattomalta ja sisällöttömältä? Tai jos on ihan aidosti huolissaan sinusta ja ennen kaikkea sun lapsistasi?

Ei se tarkoita, että on kateellinen tai tyytymätön omaan elämäänsä.

JOS sä olet niin onnellinen ja itsevarma ja tyytyväinen kuin mitä jatkuvalla syötöllä täällä vakuuttelet, niin haistata oikeasti pitkät muiden kommenteille. Elä elämääsi oikeasti, älä täällä.

Too long, didn't read. Todennäköisesti taas itsekeskeistä narinaa siitä, miten kaikki on oikeesti täysin tosiupeeta, vaikka miltä näyttäisi.

Venakko, tuo palstan Johanna Tukiainen :rolleyes:

Viimeksi muokattu:
en kateellinen, en välitä haukkua, hyvin vähäisesti näitä ketjuja jaksaa lukea...hetkellisesti olen miettinyt, et onko sulla oikeesti kaikki hyvin, mut hyvä jos on... jatka samaan malliin vaan ;)

Mut entä jos ei vaan jaa samoja arvoja sun kanssa? Jos sun elämä vaikuttaa tasapainottomalta, turvattomalta ja sisällöttömältä? Tai jos on ihan aidosti huolissaan sinusta ja ennen kaikkea sun lapsistasi?

Ei se tarkoita, että on kateellinen tai tyytymätön omaan elämäänsä.

JOS sä olet niin onnellinen ja itsevarma ja tyytyväinen kuin mitä jatkuvalla syötöllä täällä vakuuttelet, niin haistata oikeasti pitkät muiden kommenteille. Elä elämääsi oikeasti, älä täällä.

ole huolissaan enemmän omista lapsista, kun aika harvoin ne varma jopa leikki sun kaa, kun jatkuvasti täällä olet, joak mun ketjussa, ainakin kun mä tänne tuun

mä en sun onnesta tiedä mitään, mulle riittää oma onneni...
mutta sitä en ymmärrä, että sun mielestä sun lapsila on nyt uusi isä :O ja he rakastaa sitä enemmän ku vanhaa isää :O ihan ku se vois vaan käydä noin.... huoh.... en ymmärrä vaan, sori...

täälä palstalla on varmasti monta muutakin rikkaan mieheen omaavaa, mutta eivät he niitä laulele suureen ääneen. sun nimi on ollu julkisesti esillä täälä niin moneen kertaan, että en edes tiedä kuinka uskallat noin avoimesti kirjotella, tää maa on myös täynnä"sairaita"ihmisiä. itse en uskaltais näin julkisesti kertoa elämästäni. ja yleensäkki kertoa exästä ja uuden miehen rahoista ym ym..

[QUOTE="minnie";23295083]älä tee ittestäs typerää tällä palstalla kun kehut kaikkee siks sua tääl haukutaa ja mollataan...kaikilla ei mee hyvin[/QUOTE]

raha ei tuo rakkautta !!

Sekä venäläisissä että suomalaisissa naisissa löytyy sekä hyviä, kauniita, fiksuja ja sitten näiden vastakohtia. Ei tässä voida mitään yleistää kansalaisuuden perusteella.

Olenkohan mä jotenkin sekottanut kaksi ihmistä, kun muistelen jotain ketjuja jossa joku samalla tai samantyyppisellä nimimerkillä ilmoitteli sittenkin olevansa joku ihan tavis suomalainen, eikä ollenkaan idästä kotoisin...noh, ehkä muistan väärin.

[QUOTE="vieras";23295080]Rakastaisitko sinä tätä uutta miestä jos hän ei olisi rikas??[/QUOTE]

Kyllä ihmisenä jo ja ulkonäköisesti, mutta hän sain minut kun sillä on kaikki plussat, miinuksia puol vuoden aikana en ole huomannut, hän on just sellainen, kenen kaa mä olen onnellinen ja kenen kaa voi puhua mistä vaa ja suunnitella, me ollaan jopa niin samanlaisia, mä olen onnellinen että mä sain siitä, hän on mulle parempi kuin lottovoitto

Yhteistyössä