Onko täällä oikeasti kateelliset ihmiset vai onko täällä monilla niin tylsää elämää joka ei mee hyvin ja pakko sen ....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23297635]Modeista puheenollen; miksei modeille makseta palkkaa? Eikö se ole kaksplussankin velvollisuus
pitää tää palsta MIELLYTTÄVÄNÄ, eikä hullujenhuoneena???

Minusta ehdottomasti modejen pitäisi saada palkkaa. Ehkä he sitten ottaisivat työnsä vakavasti ja oikeasti vahtisivat mitä täällä tapahtuu. Koska onhan se tylsää että sairaat ihmiset täyttävät palstan kirjoituksillaan.[/QUOTE]

Ja maksaisiko lehdet sitten enemmän, vai olisko mainoksia tuplamäärä..?
Ei tää niin vakavaa ole, että tarvii ihan valvojia palkata. Jos joku oikeasti kokee kunniaansa loukatun, niin varmaan tekee sitten rikosilmoituksen. Jos ei, niin sitten varmaan kestää tai pysyy poissa. Palstoja on muitakin, jokaisella saattaa toki olla omat "sairaat ihmisensä täyttämällä palstaa kirjoituksillaan".

Savannan ja moden suhteen mun täytyy sanoa, että mun puolesta modet sais vapautuksen savannasta. Siis sillälailla, että jos savanna haluaa härnätä ja provosoida ni ottakoot vastaan mitä tulee. Ei täällä ole pakko nikillä kerjätä paskaa niskaan.

Eli modeilta vapautus Savannan ketjuista.

[QUOTE="jep";23298691]Savannan ja moden suhteen mun täytyy sanoa, että mun puolesta modet sais vapautuksen savannasta. Siis sillälailla, että jos savanna haluaa härnätä ja provosoida ni ottakoot vastaan mitä tulee. Ei täällä ole pakko nikillä kerjätä paskaa niskaan.

Eli modeilta vapautus Savannan ketjuista.[/QUOTE]

Melkeinpä samaa mieltä. Joskus voi ketjuja lukita kyllä, mutta jos Savanna avaa uuden vastaavan tai haukkumaketjun tilalle, niin voisi vaikka bannata mun puolesta..

Yhteistyössä