Mä lähden nyt tussuni kanssa nukkumaan..Mussuni jo "sammu" muttei suinkaan alkoholista.. :heart: 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Betty Boop:Unohdin mainita, kyseessä siis putipuhdas, juuri saunassa huolellisesti pohjia myöten rassattu tussu! :saint:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Betty Boop:Unohdin mainita, kyseessä siis putipuhdas, juuri saunassa huolellisesti pohjia myöten rassattu tussu! :saint:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:koittaakahan tussut nyt käyttäytyä?![]()
Pistit paremaksi. Mulla on vaan suihkunraikas. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Betty Boop:Unohdin mainita, kyseessä siis putipuhdas, juuri saunassa huolellisesti pohjia myöten rassattu tussu! :saint:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Betty Boop:Unohdin mainita, kyseessä siis putipuhdas, juuri saunassa huolellisesti pohjia myöten rassattu tussu! :saint:![]()
hei muaki rassattiin saunassa...jee nyt ollaa samiksii![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Betty Boop:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Betty Boop:Unohdin mainita, kyseessä siis putipuhdas, juuri saunassa huolellisesti pohjia myöten rassattu tussu! :saint:![]()
IHQUU me ollaan samiksii!! Vähäks siistii!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Betty Boop:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Betty Boop:Unohdin mainita, kyseessä siis putipuhdas, juuri saunassa huolellisesti pohjia myöten rassattu tussu! :saint:![]()
IHQUU me ollaan samiksii!! Vähäks siistii!![]()
läpyt sille! saunassa rassattu on paras :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja sieppari:Alkuperäinen kirjoittaja Betty Boop:Unohdin mainita, kyseessä siis putipuhdas, juuri saunassa huolellisesti pohjia myöten rassattu tussu! :saint:![]()
tuo tussus tänne niin nuolen vielä puhtaammaksi..![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Betty Boop:Sopii mainiosti! Mä kun sain vain sen rassauksen, jäi tuo viimeistelytyö tekemättä.![]()
ihquu :hug: :heart: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Alkuperäinen kirjoittaja Betty Boop:Unohdin mainita, kyseessä siis putipuhdas, juuri saunassa huolellisesti pohjia myöten rassattu tussu! :saint:![]()
Multakin mies rassasi eilen tussun saunassa, tänään piti sitten itse vaan virutella
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Heetkinen.![]()
Mä jouduin ihan yksin saunomaan.:'(
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Heetkinen.![]()
Mä jouduin ihan yksin saunomaan.:'(
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:koittaakahan tussut nyt käyttäytyä?![]()
Mun tussu oli tuhma tänään.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja irvitiikeri:Täällä! Kelpaako tämmönen vanha harmaa tussu? Vaikka on se kyllä aika värikäs välillä, kun just alko tussunvärjäyspäivät..