onko täällä vielä huonepelaajia jossain?

Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:
Alkuperäinen kirjoittaja Snapsikäsi Edward:
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:
pianosta koodi... pianon taakse ei käy, ainakaan tossa järjestyksessä missä oli siin pianossa

Jos sopii niin kerron.

Järjestys ylhäältä alas:

55
44
66

noup, ei tapahu mitään, vaikka nuin laittaa

tuolla se mulla aukes :o

Alkuperäinen kirjoittaja hmm..:
Mut pitääkö tehdä muuta kun soittaa se? Ei mulla tapahdu mitään.. Eikä tuo 55 44 66-koodi käy pianon taa..

Ei tarvi muutakun soittaa se koodi, ja sitten siihen tulee tuo 546546-koodi.
Tuolla koodilla se minun loova sieltäaukes. voiha se olla että teillä se on eri

Alkuperäinen kirjoittaja Snapsikäsi Edward:
Mut pitääkö tehdä muuta kun soittaa se? Ei mulla tapahdu mitään.. Eikä tuo 55 44 66-koodi käy pianon taa..

Ei tarvi muutakun soittaa se koodi, ja sitten siihen tulee tuo 546546-koodi.
Tuolla koodilla se minun loova sieltäaukes. voiha se olla että teillä se on eri

samat numerot mulla ja samassa järjestyksessä, mutta ei aukia... kokeilen muuta

Onkohan tässä mun pelissä(..vai pelaajassa...) jotain vikaa? En saa pianosta koodia vaikka kuinka soitan ja eikä nuo täältä saadut koodit tee mitään pianon takana olevalle lootalle..

Onkohan tässä mun pelissä(..vai pelaajassa...) jotain vikaa? En saa pianosta koodia vaikka kuinka soitan ja eikä nuo täältä saadut koodit tee mitään pianon takana olevalle lootalle..

mä sain kyl soitettua pianoo ja sain koodinkin, mu sit vaikka kuinka monasti laittaa sen sinne lootaan nii ei vaan aukee |O |O |O :headwall:

Mä alotin jo alusta, mutten silti saa soittamalla mitään koodia. painoitteko mitä kohtaa koskettimista? ja siis 1=4 kertaa, 2=kerran jne..

ei kun niitä vihreitä siinä järjestyksessä ku lapussa oli ni saa koodin pianon taakse

Yhteistyössä