Alkuperäinen kirjoittaja hmm..:Mä alotin jo alusta, mutten silti saa soittamalla mitään koodia. painoitteko mitä kohtaa koskettimista? ja siis 1=4 kertaa, 2=kerran jne..
kerran jokaista, eli ensin sitä missä on 1 ja sit 2 jne. vaikeesti selitetty
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm..:Mä alotin jo alusta, mutten silti saa soittamalla mitään koodia. painoitteko mitä kohtaa koskettimista? ja siis 1=4 kertaa, 2=kerran jne..
Alkuperäinen kirjoittaja pop:Alkuperäinen kirjoittaja hmm..:Mä alotin jo alusta, mutten silti saa soittamalla mitään koodia. painoitteko mitä kohtaa koskettimista? ja siis 1=4 kertaa, 2=kerran jne..
ei kun niitä vihreitä siinä järjestyksessä ku lapussa oli ni saa koodin pianon taakse
Alkuperäinen kirjoittaja mi:missä valkee lamppu tohon ekaan peliin
Alkuperäinen kirjoittaja hmm..:No joo, seuraava jumi on sit toi laatikon koodi..
Alkuperäinen kirjoittaja hmm..:No joo, seuraava jumi on sit toi laatikon koodi..
Alkuperäinen kirjoittaja hmm..:45 65 46, mut ei aukene.. Monta kertaa jo yrittäny..
Alkuperäinen kirjoittaja pop :Alkuperäinen kirjoittaja hmm..:45 65 46, mut ei aukene.. Monta kertaa jo yrittäny..
546546
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:Alkuperäinen kirjoittaja pop :Alkuperäinen kirjoittaja hmm..:45 65 46, mut ei aukene.. Monta kertaa jo yrittäny..
546546
ei se aukee tolla 546546... yrittäny vaikka kuinka ja vaikka millä yhdistelmillä :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm..:joo siis tietty 546546,kirjotushärö.. mut noin sitä oon näpytelly, eikä toimi..
Alkuperäinen kirjoittaja Snapsikäsi Edward:Alkuperäinen kirjoittaja hmm..:joo siis tietty 546546,kirjotushärö.. mut noin sitä oon näpytelly, eikä toimi..
MInä laitoin ylhäältä alaspäin pareittain numerot, painoin punasta nappia ja sillä meni läpi
55
44
66
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:nyt jumitti.
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:mitä mie nyt teen? oon tunkannu tuosta seinästä osan ylös, käytelly vasaraa sinne sun tänne, minulla on pari patsasta, tiimalasi ja saha käyttämättä
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:mitä mie nyt teen? oon tunkannu tuosta seinästä osan ylös, käytelly vasaraa sinne sun tänne, minulla on pari patsasta, tiimalasi ja saha käyttämättä
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:mistä minä sen terän tuohon sahaan repäsen?