Onko täällä yhtäkään naista, joka ei olisi joskus kokenut ahdistelua ym ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahdisteltu neito
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ahdisteltu neito

Vieras
Tuntuu, ettei maailmassa ole montakaan naista, jota ei olisi koskaan ahdisteltu seksuaalisesti tai jolle ei olisi edes puhuttu sopimattomia karkeasti ja ahdistavasti.
Onko täällä joku, joka ei ole koskaan kokenut mitään tällaista?

Mä en ole kokenut ahdistelua. Tai tarkemmin: en ole kokenut tulleeni ahdistelluksi, vaikka tietty jossain yökerhossa tms joskus joku on persettä puristanut, tai bussipysäkillä on tultu kysymään että miten olis...

Jos on yhtään baareissa käynyt niin aika satavarmasti joku on joskus käpälöinyt. Ja jos ahdisteluksi lasketaan myös perään viheltäminen niin vielä enemmän, saati sitten että katsekin on seksuaalista ahdistelua. Itse en laske katsetta tai viheltämistä seksuaaliseksi ahdisteluksi, törkeän huutelun kylläkin ja fyysisen koskemisen tietysti.

minä mutta ehkä se johtuu omasta elämäntavastani.. mä en käy sellaisissa paikoissa joissa mua kukaan ahdistelis.. tossa lähikaupan kassajonossa sellasta tuskin tapahtuu. mä oon tällänen kotona viihtyvä erakko jonka ainut "ahdistelija" on oma mies :D

se on niin ihmisestä kiinni, minkä kokee ahdisteluksi. onhan tota kaikenlaista tultu ehdottelemaan, mut mulla kai on niin kiero huumorintaju, etten oo kokenu sitä ahdistavaksi. Huvittavaksi korkeintaan...

Mä en ole periaatteessa kokenut ahdistelua.

Käytännössä toisaalta olen, mutta mä, niin kuin myös se toinen osapuoli oltiin silloin 7v lapsia.

Aikuisena on kertaalleen joku auto pysähtynyt mun viereen ja sieltä kysyttiin englanniksi, että paljonko maksaa...mä huusin "fuck you", näytin keskisormea ja auto lähti melko lujaa pois. Tuo on ns. pahin mitä mulle on tapahtunut, enkä kovin pahana sitä pidä.

Yhteistyössä