V
vierailija
Vieras
Tuntuu, että on tosi outo ongelma, ja outoa myös se, etten jotenkin osaa ottaa tätä puheeksi kumppanin kanssa. Se tuntuu kummalliselta senkin vuoksi, että ei minun muuten ole vaikea puhua seksistä tai esim. sängyssä pyytää tekemään jotain vähän eri tavalla tms. Mutta siis, on aika uusi kumppani, jonka kanssa seksistä tuntuu että siitä puuttuu jotain, aika paljonkin. Nyt seksi on kyllä huomioivaa, hän koskettaa oikeista paikoista, se tuntuu hyvältä - mutta kaipaisin enemmän kiihkia ja intohimoa. Vähän määrätietoisempaa koskettamista. Nyt seksi on tosi hellää rakastelua, joka tuntuu enemmänkin hellittelyltä. Ja kyllähän sekin kivaa on, ja tykään hellyydestä ja hellittelystä, silittelystä, suutelusta, pussailuista, jne. Mutta seksiin kaipaisin enemmän kipinää, kiihkoa, intohimoa. Ehkä niin, että kaipaisin enemmän kiihkeää naimista (ja en tarkoita naimisella yhdyntää, vaan yleensä sitä millainen meininki on - itse asiassa en ole yhtään yhdyntäkeskeinen) kuin hellää rakastelua. Ja esim. silittely ja pusuttelu seksissä on minusta aika yhdentekevää, vaikka muuten siitä tykkäänkin. No, JOSKUS toki sellainen hellä rakastelukin on kivaa. Mutta nyt tuntuu, että se on VAAN sitä. Kumppani kehuu minua kauniiksi, muttei esim. koskaan sano mitään että olen seksikäs tai hän haluaa minua.
Jotenkin tuntuu siltä kuin seksistä puuttuisi itse seksi ja se olisi vain hellyyttä ja rakkauden ilmaus. Kuulostaa varmaan oudolta, kun ihan samalla lailla se minun kaipaama seksi olisi sinänsä hellää ja sekin voi olla rakkauden ilmaus, mutta siis siinä olisi MUUTAKIN. Tajuaako kukaan, mitä tarkoitan?
Ja en siis edes hae tällä mitään kinky-juttuja, vaikka sinänsä olisin niillekin avoin tietyin rajauksin. Välillä jopa tuntuu, että tuon hellittelyn keskellä sellainen kinkympi menokin piristäisi kummasti. Mutta siis ei edes tarvi olla mitään sellaista.
Onko kenelläkään ollut tämänkaltaista tilanne ja onko sitä saatu muuttumaan? Vai ollaanko me vaan liian erilaisia seksuaalisesti. Meillä on kyllä tiettyjä eroavaisuuksia, esim. kumppani on yleensä epävarmempi, ujompi, varautuneempi... olen alkanut miettiä, liittyykö se tähänkin. Hän ei myöskään ole kauhean kokenut, vaikka pari suhdetta hänellä onkin ollut ennen minua. Mutta en itsekään mitenkään erityisen kokenut ole, mutta kun kenenkään muun kanssa ei ole koskaan ollut tällaista ongelmaa, niin en oikein tiedä mistä ja miten pitäisi lähteä katsomaan, voisiko sille tehdä jotain.
Jotenkin tuntuu siltä kuin seksistä puuttuisi itse seksi ja se olisi vain hellyyttä ja rakkauden ilmaus. Kuulostaa varmaan oudolta, kun ihan samalla lailla se minun kaipaama seksi olisi sinänsä hellää ja sekin voi olla rakkauden ilmaus, mutta siis siinä olisi MUUTAKIN. Tajuaako kukaan, mitä tarkoitan?
Ja en siis edes hae tällä mitään kinky-juttuja, vaikka sinänsä olisin niillekin avoin tietyin rajauksin. Välillä jopa tuntuu, että tuon hellittelyn keskellä sellainen kinkympi menokin piristäisi kummasti. Mutta siis ei edes tarvi olla mitään sellaista.
Onko kenelläkään ollut tämänkaltaista tilanne ja onko sitä saatu muuttumaan? Vai ollaanko me vaan liian erilaisia seksuaalisesti. Meillä on kyllä tiettyjä eroavaisuuksia, esim. kumppani on yleensä epävarmempi, ujompi, varautuneempi... olen alkanut miettiä, liittyykö se tähänkin. Hän ei myöskään ole kauhean kokenut, vaikka pari suhdetta hänellä onkin ollut ennen minua. Mutta en itsekään mitenkään erityisen kokenut ole, mutta kun kenenkään muun kanssa ei ole koskaan ollut tällaista ongelmaa, niin en oikein tiedä mistä ja miten pitäisi lähteä katsomaan, voisiko sille tehdä jotain.