Onko tälläinen normaalia suhteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hämillään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hämillään

Vieras
Olen siis avoliitossa ja rakastan miestäni paljon. Olemme olleet n. 5v. yhdessä ja olemme arkiintuneet suhteessamme, joka oikeastaan ei ole ongelma, ajattelen ennemminkin, että luonnollinen jatkumo.

Homma on kuitenkin se, että työparinani useita kertoja viikossa, on mies joka sattuu olemaan melkoisen vetävä pakkaus ja kova poika puhumaan kauniita naisille. Minä kun monesti pitkän päivän samassa tilassa hänen kanssaan olen, niin olen myös näiden puheiden kohteena useaan. Tämäkään ei haittaa, sillä kyse on pelkästä hyväntahtoisesta höpinästä ja kyllähän se vähän kutkuttelee, kun saa huomiota.
Välillä kuitenkin mulla mieleen iskee levottomat ajatukset tästä miehestä, siis voin ajatella melko irstaita tapahtumia käyvän. En todellakaan ole toteuttamassa ajatuksiani tämän miehen kanssa, mutta miten voin tuntea näin voimakasta vetovoimaa (puhtaasti seksuaalisessa mielessä) toista miestä kohtaan, vaikka rakastan omaa miestäni kuitenkin hyvin paljon.
Meidän seksielämämme (oman mieheni kanssa) ei ole kyllä mitään tajunnanräjäyttävää, mutta ei se nyt huonoakaan ole. Ja en tätä miestä kuitenkaan koskaan ajattele, kun olen oman mieheni kanssa. Ainoastaan tosinaan iskee kun olemme kanssakäymisissä tämän miehen kanssa työn merkeissä.
Onkohan tämä nyt ihan normaalia suhteessa? Kenelläkään muulla tämmöistä ja onko lopahtanut ajan kanssa ajatukset, vai onko loppunut rakkaus omaan mieheen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kai sitä nyt vähän flirttailla voi, mutta kyllä se on paree siihen jättää. Ei se vaihtamalla ainakaan parane.

Niin, en siis missään nimessä vaihtaa haluakaan. Enkä millään muotoa toimia ajatuksieni tavoin. Mietin vain näitä ajatuksia, koska 5v. kuitenkin olemme olleet yhdessä ja vasta nyt ensimmäistä kertaa on ajatukseni vaellelleet muualle, jotta onko kukaan muu samanlaista käynyt lävitse.

Mun mielestä on normaalia toi koko sun juttu. Että joskus himottaa muutkin. Ja normaalia myöskin että jättää toteuttamatta. Tunteilleen ei voi mitään mut teoilleen voi. Mut mukavia työpäiviä sulle =).

Alkuperäinen kirjoittaja hämillään:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kai sitä nyt vähän flirttailla voi, mutta kyllä se on paree siihen jättää. Ei se vaihtamalla ainakaan parane.

Niin, en siis missään nimessä vaihtaa haluakaan. Enkä millään muotoa toimia ajatuksieni tavoin. Mietin vain näitä ajatuksia, koska 5v. kuitenkin olemme olleet yhdessä ja vasta nyt ensimmäistä kertaa on ajatukseni vaellelleet muualle, jotta onko kukaan muu samanlaista käynyt lävitse.

totta kai on normaalia! epänormaalina pidän sitä, että ekan kerran vasta 5 vuoden jälkeen koet jotain tuollaista... mutta siis täysin normaalia flirttailua, haaveilua, fantasioita, ehkä ihastumista. kaikki ok, kunhan et tee mitään hänen kanssaan. siis pettämistä ei ole toisesta haaveilu tai fantasioiminen. toisen ajatuksia ei voi omistaa.

ihastuksesi voi saada kotonakin vähän ylimääräistä vipinää aikaiseksi :)

Normaalilta tuo minunkin mielestäni vaikuttaa. Vaikka olisi onnellisesti parisuhteessa, niin ei kai silti täydy tai voikaan olla sokea mieskomeudelle :D ? Kunhan pitää homman vaan ajatustasolla, eikä ala ylittämään parisuhteen rajoja, niin nou hätä. Kuvitella ja haaveillakin saa aina, kunhan se jää siihen.

On muuten enemmän kotona vipinää, kun päivät pitkät levottomuuksia päässä pyörii, niin johonkin ne on purettava.
Melkein voisin ajatella, että kaipaan vain sitä adrenaliinin syöksyä, jota tuntee suhteen alkuajoilla ja tämä mies nyt vain on sattunut osumaan paikalla jollain hetkellä, joka on ollut merkityksellinen.

Ääh, älä pohdi liikaa. Se menee varmasti ohi, se on vaan ajatus. Ei ihminen voi ajatuksistaan itseään syyllistää. Rakkautta ei hetkessä luoda, eikä näin ollen myös menetetä. Hulluhan olisit, jos koko ajan ajattelisit vaan miestäsi, eihän se tervettä olisi. Veikkaan että sinulla on nyt niin, et mitä enemmän piiskaat itseäsi ajatuksella olla ajattelematta tuota toista miestä, niin sitä enemmän ajattelet.. mieli tekee tepposet.

Yhteistyössä