Onko tällainen päänsärky normaalia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
n.7 vuotta mulla näitä on ollut, välillä enemmän ja välillä vähemmän. Joskus saattaa olla muutaman kuukauden tauko, joskus tuntuu että sattuu joka viikko. Ja aina samaan kohtaan päätä, tuohon vasemmalle ohimoon.

Mulla on hajataittoa vasemmassa silmässä, mietin että voiko johtua siitäkin? Varsinkin kun silmälaseja en pidä juuri koskaan (näkö ei kovin huono ole), niin rasittaako se silmää jotenkin?

Voiskos sullakin olla hampaiden narskuttelua? Niin kuin monilla muillakin, esim. mulla :)

Jos nimittäin kovasti narskuttelen, niin koko vasen puoli menee ihan jumiin ja pahiten särkee vasemmalla ohimolla. Säteilee oikeastaan vasemman lapaluun vierestä ylös asti.

Tosin jos mulla menee muutenkin hartiat jumiin (olen esim. paljon koneella..) vasen puoli menee silloinkin jumiin. Mut yleensä syynä on toi hampaiden narskuttelu.

Alkuperäinen kirjoittaja Soiku:
Voiskos sullakin olla hampaiden narskuttelua? Niin kuin monilla muillakin, esim. mulla :)

Jos nimittäin kovasti narskuttelen, niin koko vasen puoli menee ihan jumiin ja pahiten särkee vasemmalla ohimolla. Säteilee oikeastaan vasemman lapaluun vierestä ylös asti.

Tosin jos mulla menee muutenkin hartiat jumiin (olen esim. paljon koneella..) vasen puoli menee silloinkin jumiin. Mut yleensä syynä on toi hampaiden narskuttelu.

En narskuttele, eli siitä ei voi johtua :/
Alkaa vaan jo pelkäämään kaikenmaailman kasvaimia ja syöpiä :(

Yhteistyössä