onko tämä edistystä vai mitä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinci
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vinci

Vieras
Äsken tapahtu jotain sellasta mistä en ihan oo päättäny onko tää
positiivista ja edistystä vai jotain muuta!!

poika kohta 4v sano että on pissa hätä ja meni vessaan ja laitto oven lukkoon. sit kun se siellä viipy niin kysyin että
- mitä teet? ja se sano
-en mitää
-ootko kakalla ,kysyin
-en oo, tuli vastaus
poika ei tullu ulos ja ajtkoin tenttaamista ja sain selville että se teki
siellä MUISTIPELIÄ!!!!
No siinä sitten houkuttelin sitä pelaamaan pöydän ääreen..
-en tuu!
Lopulta sanoin että lasekn kolmeen ja avaan sen oven ulkopuolelta jos se ei
ite avaa. 1, 2, 3, ei avaa.
Avasin sen tollasella avaimella(noihan avautuu ruuvimeisselilläki yms mut
meil on oikein avain vähän kuin säästöpossuun ; D)
ja KAMALA LEMU!!!
Kysyin että onko kakka housussa niin JOO!!!
räjähdin sitten hiukkasen huutamaan että mitä HELVETTIÄ sää kakkaat housuun kun pytty on vieressä!!!
enpä saanu vastausta!

poika siis yleensä kakkaa jossain nurkassa housuun eikä mene pytylle iikä potalle pyytämälläkään ellei se oo lähes jo puoliksi pihalla...jos edes huomataan ennen kuin kaikki on housussa.
pissat tulee vaihtelevasti pyttyyn ite pyytämällä päästä vessaan tai mun käskystä sinne mennä.
toki niitäkin tekee housuun lähes joka päivä.

mut onks toi ny sit edistystä kun meni vessaan pöntön viereen kakkaan housuun ; D

vähänkö otti aivoon sillon mut nyt jo huomaa sen huvittavatkin piirteet!
varsinki kun meiän vessa on tyyliin metri kertaa metri ja siellä pytty ja lavuaari ja minitila niitten eessä!

tekeeks muitten lapset tällästä??

Alkuperäinen kirjoittaja vinci:
räjähdin sitten hiukkasen huutamaan että mitä HELVETTIÄ sää kakkaat housuun kun pytty on vieressä!!!
enpä saanu vastausta!

Ei herranjestas sentään! Kasva aikuiseksi!

Kun kerran tiedät, että lapsellasi on kakkaongelma, ei se tuolla huutamisella parane, päinvastoin. Menet lapsesi mukaan vessaan auttamaan häntä, eikä mitään tuollaista muistipelinpeluuta.

Nyt heti ensimmäiseksi menet pyytämään lapseltasi anteeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja roll:
Alkuperäinen kirjoittaja vinci:
enpä saanu vastausta!

Ei herranjestas sentään! Kasva aikuiseksi!

Kun kerran tiedät, että lapsellasi on kakkaongelma, ei se tuolla huutamisella parane, päinvastoin. Menet lapsesi mukaan vessaan auttamaan häntä, eikä mitään tuollaista muistipelinpeluuta.

Nyt heti ensimmäiseksi menet pyytämään lapseltasi anteeksi.

ensinnäkin en ole antanu mitään peliä viedä vessaan.
toiseksi se käy siellä itse pissalla ja laittaa oven lukkoon mikä mun mielestä on sallittavaa ollut kun se on siellä ennen ihan asiaa toimittanut.
mutta se että valehtelee ettei ole kakalla/kakka hätä ja se että ei avaa ovea pyydettäessä ei oo mun mielestä mikään soilitä päätä juttu!!
juu ja kakka ongelmaa ollaan pohdittu kok suvunkin kesken että mikä siihen auttaa. on palkittu tarroilla herkuilla leluilla jne. kehuista puhumattakaan!!!
eli en oo sille aina huutanut kun on kakat housussa olleet vaan nätisti ilmottanut että kakat kuuluu pönttöön ja pottuun.
tuo nyt tuli niin rajan takaa että on vessassa muttei vaivautunut pytylle että huuto tuli ja meni ja se siitä!

monilla pojilla kuulema (en ole mies, en voi tarkkaan tietää...) liikkuu jotenki pallit, ku ne punnaa kakkaa ja se voi pienestä pojasta tuntua erittäin pelottavaltakin. mun tokalla oli vähän tollasta vikaa ja me juteltiin asiasta ja sillä helpotti, kun vakuutin, ettei pallit tipu pönttöön.

Alkuperäinen kirjoittaja Kinsella:
Saattaa alkaa pelkäämään sitä kakkaamista, jos huudat sille. Kohta ei uskalla kakata ollenkaan edes housuunsa.

on kuule ihan ollu samanlainen aina. ei kerro kakasta vaan menee johonki. on houkuteltu ja palkittu. tässä juurikin viime viiikolla sai pikku auton kun saatiin se pytylle ennen kuin kakka oli housussa ja siellä se istuskeli ja kun kaka tuli mentiin kauppaan auto valitsemaan. mutta ei näy menevän jakeluun että siitä voi saada jotain hyvää ta kivaa.
pitääkö mun vaan päätä silittää ja sanoa että taas kakat housussa hyvä poika!
en mä nyt sille joka kerta oo huutanu mut joskus se pinna katkee ja se on ihan normaalia. en oo mikään yli ihminen minäkään!

On se varmaan edistystä, varmaan häntä jännitti kun oli kakkahätä ja halus olla varuiltaan vessassa.. otti pelin mukaan ajankuluksi.. ei sitten osannutkaan tai ehtinyt mennä pytylle.
Kyllä se siitä. :)

meillä kakkosella oli tuota "salaa" kakkaamista. Loppui silleen, että aina ruokailun jälkeen mentiin kylppäriin jossa oli potta ja sai puuhailla (levitellä kylpyleluja) ilman vaippaa. Saattoi mennä puolikin tuntia ennen kuin alkoi kakattamaan. Ja oli raukka hädissään. Tarjosin pottaa, ei. tarjosin vessaa, ei. Mutta en antanut vaippaa, eikä sitä edes tajunnut pyytää. Lopulta kakka tuli äidin sylistä vessan pönttöön. Seisoi siinä rinkulalla ja mä pidin sylissä muuten. Hirveästi kehuja ja palkintoa. Taisi olla ikää vajaa 2-v. kun näin toimittiin. Sitä tehtiin säännöllisesti ja lopulta halusi mieluummin tehdä pottaan kuin pönttöön.

Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla:
Älä ainakaan huuda. Tuon ikäiselle on varmaan muutenkin kiusallista, kun kakat tulee housuun.

ei oo mitenkään kiusannu kakan tulo sitä. se ei edes aina tule sanomaan että on kakka housussa...leikkii tuolla itekseen housut märkänä paakku persiissä...
kuitenkin tiedostaa että kakka tulee mutta millään sitä ei pytylle tai potalle saa.

Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Sen takia varmastikin meni piiloon kakkaamaan, koska pelkää sinun reaktiotasi.

piiloon kakkaaminen on ollut aina siitä lähtien kun on tiedostanu kakan tulo...ei liity siihen että olenko muutamana kertana menettänyt hermoni kun kakat väärässä paikassa!!

Alkuperäinen kirjoittaja pallero:
meillä kakkosella oli tuota "salaa" kakkaamista. Loppui silleen, että aina ruokailun jälkeen mentiin kylppäriin jossa oli potta ja sai puuhailla (levitellä kylpyleluja) ilman vaippaa. Saattoi mennä puolikin tuntia ennen kuin alkoi kakattamaan. Ja oli raukka hädissään. Tarjosin pottaa, ei. tarjosin vessaa, ei. Mutta en antanut vaippaa, eikä sitä edes tajunnut pyytää. Lopulta kakka tuli äidin sylistä vessan pönttöön. Seisoi siinä rinkulalla ja mä pidin sylissä muuten. Hirveästi kehuja ja palkintoa. Taisi olla ikää vajaa 2-v. kun näin toimittiin. Sitä tehtiin säännöllisesti ja lopulta halusi mieluummin tehdä pottaan kuin pönttöön.

ei meilläkään ole vaippaa laitettu kuin sillon kun oli mahatauti eikä se edes pyydä sitä!
ei suostu tuleen potalle tai pytylle kakalle edes tolleen odottaan. pari kertaa kun oon nähny että olis vähän kuin kakatuksen merkkejä niin olen ottanu pökät pois ja antanu potan ja laittanu pienentäjän pyttyyn mutta sillonki se tekee just tota samaa eli leikkii juoksee pytylle ja on hetken ...tekee esim pissan...leikkiin taas ja hetken päästä taas pytylle ja tekee tipan pissaa tm istuu siinä ja taas leikkii...sitten kun se siinä on asiaansa toimittanu mutta ei tuu tulosta niin laitetaan housut jalkaan kun se sanoo ettei kakka tule ja lähdetään ulos tai kauppaan ja sielläkin se saattaa olla koko matkan kakkaamatta ja sit kotona leikkii hetken ja menee jonnekkin nurkkaan ja kakkaa housuun.

eli sillon kun ei oo housuja jalassa on niinku menossa kakalle eli tiedostaa että on hätä mutta housut jalassa ei mene tai pyydä pytylle/potalle vaan menee nurkkaan.
ja ei halua ketään mukaan vessa toimiinsa vaan käskee pois eli ei voida kokeilla tuota seisaalteen kakkaamista sylitystenkään.

ja edelleen EN HUUDA JOKA KERTA KUN SE KAKKA TULEE SINNE HOUSUUN tänään vaan kilahti kun oli oikein pytyn vieressä kakalla!!

Yhteistyössä