V
"vieras"
Vieras
Tyttöni saa kerran kuussa ottaa kaverin yökylään meille. Yökylään tulee eräs tyttö, jolla on pikkuveli n. 2v. Yökylään tulevan tytön äiti soittaa minulle aina edellispäivänä ennen yökylää, että valitettavasti "Pinja" ei saa tulla yökylään, jos hänen pikkuveljensä ei pääse myös mukaan. No enhän minä enää viitsi kieltää, kun jo sovittiin että Pinja tulee yökylään ja tyttöni on odottanut tätä niin pitkään. Joudun siis aina suostumaan, että myös Pinjan veli tulee meille yökylään!!!! Ja hän on kaiketi vain 2v. joten eihän hänestä ole tytöille seuraa tai jos on niin hän vain häiritsee ja sotkee, joten minä joudun joka kerta hoitamaan tätä 2-vuotiasta, kun Pinja tulee yökylään!!!!!! Kaiketi tämä 2v. on kova yöheräilijä ja heräilee ja itkee yössä monta kertaa... Kaiken lisäksi me sovimme Pinjan äidin kanssa, että hän hakee lapsensa meiltä klo: 10.30 aamulla. Näin ei kuitenkaan lähes koskaan tapahdu vaan hän tulee vasta 12 aikoihin. Sanoo syyksi, että piti käydä kaupassa ja näin se onnistui paremmin, kun ei tarvinnut ottaa "kauhukakaraa" (hän kutsuu 2v. lasta kauhukakaraksi) mukaan.