Onko tämä enää rakkautta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surusilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surusilmä

Vieras
Mieheni on ollut tod. kummallinen muutaman kuukauden.Olen siitä ennenkin tänne kirjoittanut.Nukkuu mm. eri huoneessa ,ei yritäkkään edes tulla meidän yht.makuuhuoneeseen.Kun kysyn miksi saan vastaukseksi vain että katso peiliin ym.Olen aivan norm.nainen ja hän onkin sanonut että silloin kun seksiä on se on hyvää.Sitä ei vain miehen puolelta ole .ainoastaan jos pyydän ja anelen .Noin kerran kuussa jos sitäkään.Viimeksi kun käski peiiin katsomaan kysyin mitä siellä sitten näkyy...Kuulemma olen kuin leijona .Kun olen saanut seksiä olen häneen täysin välinpitämätön monta viikkoa.???OLin aivan että mitä???Siis en edes ymmärätnyt mistä puhui.Hän on se joka ei vietä yhtään aikaa kanssani.On kaiken vapaa-ajan joko äitinsä luona(jossa hänen 13-v poikansa asuu)tai sitten jäähallilla pojan kanssa treeneissä,peleissä,pelimatkoilla.Eli 3-4 kertaa illat viikolla plus viikonloput ympäri suomea(koko päiät siis v-loppuina.)Tulee kotiin nukkumaan ja istuu hiljaa mököttäen tv.n äärellä tai soittaa kitaraa yksin suljetun oven takana.Ei puhu minulle mitään oikeastaan ja näyttää ettei edes kaipaakaan seuraani.Kun tulee ilta kuulen kun hän sulkee oven pojan huoneeseen jossa nukkuu yksin.(Pojalla meillä huone koska käy välillä täällä...kuitenkin tosi tosi harvoin koska on asunut mummolassa koko ikänsä) ja pojan äiti asuu aivan eri puolella suomea).
Siis tämä tilanne on tosi vaikea ja kummallinen minulle.Olen sitä mieltä että jos toisesta välittää nukkuu edes vieressä vaikkei sitten seksiä aina haluakkaan ja ainakin yrittää joskus järjestää kahdenkeskistä aikaa vaikka edes vähän.Mutta ei....Ei mikään liitto elä vaan kuolee jos ei sitä hoida .Olen miehelle puhunut ja itkenyt näistä ..mutta vaikka lupaa että joo ja on illan kanssani ja nukkuu yhden yön vieressäni tilanne on taas seuraavana hetkenä sama josta edellä kerroin.
Olen jopa nyt ehdottanut avioeroa tai jopa suuttuneena sanonut että jos ei mitään muuta ole kuin yht.talo ja talolaina miksi olemme edes yhdessä.Mies joutui ihan paniikkiin kun otin asian esille eikä halua eroa.Kuulemma rakastaa minua.TÄH!!!!
Huomenna lähden viikoksi etelään.En ole missään ollut moneen vuoteen .ja olen täysin unohtanut oman hyvinvointini.Päätin että nyt menen ja otan vähän henk.taukoa tästä.Mies ei puhunut mitään eilisiltana minulle taaskaan kun tuli illalla kotiin a kömpi luolaansa nukkumaan,Kun heräsin oli taas lähtenyt jäähallille harjoituksiin ja sieltä suoraan katsomaan sm-liigapeliä illaksi.Huomen aamulla lähtee Turkuun pojan kanssa pelaamaan....ironista kyllä oma koneeni lähtee myös turusta ,mutta vasta alku-illasta ja mies ei kuulemma voi viedä minua sinne koska heillä tuo peli jo puoleltapäivin.Ei ole edes ehdottanut kyytiä...eli menen tuon 90km bussilalla.Ei siis toivota varmaan edes hyvää matkaa...
EN jaksa vaan enää!Mitä teen ???Onko tämä enää mielestänne miehen puolelta rakkautta?

pahalta kyllä kuullostaa. Onneksi pääset nyt viikoksi eroon kaikesta, ota omaa aikaa ja rauhaa, tyhjää pääsi! Kun palaat näet asiat taas valoisammin ja osaat varmasti toimia sen jälkeen niinkuin itse parhaaksi koet. Älä suotta pilaa elämääsi moisen miehen takia, kyllä maailmasta löytyy ihmisiä jotaka osaavat arvostaa sinua. Mukavaa lomaa! :wave: Ja halaus :hug:

Ensinnäkin nautit lomasta murehtimatta liikaa. Kun tulet kotiin otat asian puheeksi taas ja selvitätte asian. Jos mies ei halua puhua tai tilanne ei muutu, ehkäpä pieni aika erossa tekisi hyvää?

Hassua että olet jo varmaan 5. nainen joka kirjoittaa vähän samantyyppisestä miehestä täällä palstalla vkon sisällä. Ehkä se perhe-elämä tekee miehistä hölmöjä. No ehkä jokin on oikeasti pielessä, kun ei halua mitään kontaktia suhun ottaa. Voisiko olla oikeasti kyllästynyt mutta ei uskalla/tahdo/ole varaa lähteä omille teilleen ja sun kanssa yhdessä on
helpompi olla. Valitettavan usein taloudellinen riippuvuus on ainoa syy pysyä huonossa suhteessa. Elät omaa elämää ilman että suot hänelle ajatustakaan, kyllä hän huomaa muutoksen ja aikanaan palaa luokses takas. Jos sitten enää häntä huolit!

Alkuperäinen kirjoittaja miehet on vaikeita:
Hassua että olet jo varmaan 5. nainen joka kirjoittaa vähän samantyyppisestä miehestä täällä palstalla vkon sisällä. Ehkä se perhe-elämä tekee miehistä hölmöjä. No ehkä jokin on oikeasti pielessä, kun ei halua mitään kontaktia suhun ottaa. Voisiko olla oikeasti kyllästynyt mutta ei uskalla/tahdo/ole varaa lähteä omille teilleen ja sun kanssa yhdessä on
helpompi olla. Valitettavan usein taloudellinen riippuvuus on ainoa syy pysyä huonossa suhteessa. Elät omaa elämää ilman että suot hänelle ajatustakaan, kyllä hän huomaa muutoksen ja aikanaan palaa luokses takas. Jos sitten enää häntä huolit!

Sanoinkin miehelle ,että ei minkään talon takia nyt ainakaan yhdessä kannata olla ja emme voi enää jatkaa samaan malliin.siitä sai kauhean slaagin.huusi ja meuhasi mitä sylki suuhun toi ja kun huomasi että itkien takkia päälleni laitoin tuli kauhea kiire vetää sanoja takaisin ja tehdä sovintoa.Tästä siis on pari viikkoa aikaa.
sitten halusi olla kokonaisen lauantain kanssani ,käydä ravintolassa syömässä ja katsella elokuvaa ym.Yönkin JOPA nukkui vieressäni.
Parin päivän kuluttua siitä kaikki oli taas samallaista kuin ennenkin.Mies huonolla tuulella ,hermot kireällä eri huoneessa omissa maailmoissaan.

Yhteistyössä