V
vierailija
Vieras
11-12v seurustelin useiden poikien kanssa, lähettelin alastonkuvia, ihastuin varattuun, enkä myöskään ollut aina hyvä ystävä puhuin muista seläntakana pahaa ja levitin salaisuuksia. Päädyin sitten h-uoran maineeseen ja rajusti kiusatuksi ylä-asteen ajaksi ja kiusaajia oli paljon. Kiusaaminen oli haukkumista, naureskelua, mulkoilua, perättömien juorujen levittämistä, uhkailua, tönimistä, kerran mua lyötiin... muut nauroi ja taputti ympärillä... sitten menin itkemään koulussa portaiden alle ja muut kulki siitä ohi ilkkumassa, mulle soitettiin pilareita, kirjotettiin kirjaston vessan seinään että oon h-uora. Tämä kaikki johti siihen että multa meni terveys, jouduin mielisairaalaan ja nykyään mulla on useampi diagnoosi, oon ihan varma että ilman kiusaamista mulla ei esimerkiks ois epävakaata persoonallisuushäiriötä. Lapsena olin terve ja iloinen, vaikka mulla oli myös rikkinäinen perhe, kiusaaminen aiheutti mulle paljon stressiä. Oon pohtinut jälkeenpäin paljon miks toimin niin kuin toimin, tiedän että oon tehnyt väärin ja vaikka oon pyytänyt anteeksi niin ihmiset ei ota kuuleviin korviinsa sitä, heidän mielestä on kivempaa pilkata, ihan kuin he haluaisivat saada minut tapattamaan itseni..... ja kukaan kiusaajista ei oo myöskään pyytänyt multa anteeks, kai he ajattelee ettei se ollut ees kiusaamista vaan sellaista minkä ansaitsin vaikka nuo kaikki heidän teot täyttää kiusaamisen kriteerit. En usko että mulla on paha luonne, syy miks tein virheitä oli se että sokaistuin poikien antamalle huomiolle ja koin että nätteys on ainut hyvä asia minussa ja kun kerran olin seurustelun makuun päässyt niin en osannut enää olla ilman, enkä noin nuorena myöskään tiennyt minkälaisista miehistä tykkään. Kaikki oli kokeilua. Enkä edes ikinä sille varatulle pojalle kertonut tunteistani vaan asia meni niin että kerroin ystävälleni ihastuksesta, joka ei osannut pitää salaisuutta vaan kertoi asiasta tyttöystävälle ja siitä helvetti repesi. Uskotteko jos sanon etten 11-12v pyrkinyt tietoisesti h-uoraksi? Karma ei oo kostanut näille kiusaajille, he ovat saaneet elämässään kaiken sen minkä minä olisin halunnut. Tuntuu että oon joutunut maksamaan virheistäni aivan liian kovan hinnan. Oon 23v ja edelleen neitsyt, tosi h-uora joo.