Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bud:Pieni kuitenkin tarttee lämmintä päälle, että voisin vaikka ostaakin. Mistäs sitä tietää kuin kylmä on. Kesäkuukin on vielä usein viileä.
Ja illat voi olla varsinkin vielä tosi kylmiä. Mä ostaisin ja möisin sitten vaikka jos ei tarvis.
Osta ap kahta kokoa niin saat syksyllekkin sit samallaisen puvun käyttöön![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Hmm... etsintä jatkunee
Hei toinen kysymys.. Olen nähnyt sellasia imetysliinoja naisilla. Sellasia mitkä on ns.kaulurityyppisiä/rengasmaisia..
Enkä löydä sitten mistään.. kätsympi olis kun joku harso edessä...
Alkuperäinen kirjoittaja 4 lapsen äiti:ja toi on oikeasti huono malli, toi että jalat on "kiinni" ja kangas on hankalasti puettavaa. Mulla oli tollainen ja jäi ihan kertaan/kahteen käyttö. Jotkut voi tykätätkin mutta PALJON ihanampia, ja käytännöllisempiäkin löytyy!!
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja 4 lapsen äiti:ja toi on oikeasti huono malli, toi että jalat on "kiinni" ja kangas on hankalasti puettavaa. Mulla oli tollainen ja jäi ihan kertaan/kahteen käyttö. Jotkut voi tykätätkin mutta PALJON ihanampia, ja käytännöllisempiäkin löytyy!!
Mä tykkään kanssa enemmän semmosista, joissa voi alkuun kääntää jalat suppuun ja sit kun kasvaa, niin jättää auki. Pitkäikäisempiä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Riippuu ihan siitä, mitä tuo vuori on? Jos on pelkkää ohutta puuvillaa, niin ei edes välttämättä ole liian kuuma, ei vaan tartte sinne alle tumpata sitten montaa kerrosta.
H&M:n lähes vastaavassa ajattelin omani kuskata ainakin reissun sairaalasta kotiin.
Ja siitä ulkoilusta: Mä olen aina saanut ohjeen, että kesällä voi viedä samantien ulos, ei ole mitään viikkoja tai kaksia kun pitäisi nököttää torpassa sisällä. Ja kyllä touko-kesäkuun vaihde pitäis aika kesää jo olla, vaikka keleistähän se onkin kiinni...
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Hmm... etsintä jatkunee
Hei toinen kysymys.. Olen nähnyt sellasia imetysliinoja naisilla. Sellasia mitkä on ns.kaulurityyppisiä/rengasmaisia..
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Hmm... etsintä jatkunee
Tarkoitatkohan Mammaliinan ihokontaktitoppia? Siis toppi, jonne vauva tulee sisälle? Niitä saa Mammaliinan sivuilta sähköpostilla tilaamalla, en osaa linkittää..
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Hmm... etsintä jatkunee
Tarkoitatkohan Mammaliinan ihokontaktitoppia? Siis toppi, jonne vauva tulee sisälle? Niitä saa Mammaliinan sivuilta sähköpostilla tilaamalla, en osaa linkittää..
Ei kun olen nähny ikään ku ruokalappuja naisilla (siis kivan näkösiä ) joka sujautetaan kaulan ympäri..
Niinku liina missä on päälle reikäKätsyn näköstä kun kiepauttaa..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:http://www.ellos.fi/misc/ProductZoom.aspx?ImageSource=53-3629.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja höppö:no pientä et saa viedä ulos kahteen viikkoon (paitsi jos tietty on lämmintä) joten on valitettavasti liian kuuma. Kuitenkin kuun loppu on suomeksi kesäkuun alku jolloin tollanen on liian kuuma. Varmaan riittäisi ihan gollege asu...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Hmm... etsintä jatkunee
Ei kun olen nähny ikään ku ruokalappuja naisilla (siis kivan näkösiä ) joka sujautetaan kaulan ympäri..
Niinku liina missä on päälle reikäKätsyn näköstä kun kiepauttaa..
![]()