Onko tämä mielestänne pelkkä seksisuhde?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Malla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Malla"

Vieras
Ollaan oltu yhteyksissä syksystä lähtien,ja tavataan melko usein,noin kerran viikkoon johtuen siitä että meillä molemmilla lapsia/lapsi entisestä suhteesta ja minulla lapsi on suurimman osan aikaa kun tällä miehellä noin kerran viikkoon pari päivää kerrallaan. Viestittelyä on päivittäin,paitsi silloin kun hänellä lapset ei yleensä viestittele..

Viestien sisältö on ihan laidasta laitaan,arkipäivän juttuja,ei mitään hali pusi-viestejä koskaan. Silloin kun ollaan yhdessä,meillä on mukavaa,katsellaan elokuvia,jutellaan,seksikin tietenkin kuuluu kuvaan ja se on hyvää. Mistään seurustelusta ei olla ikinä puhuttu,mies kuitenkin tietää että minulla on syvempiäkin tunteita sitä kohtaan. Usein viestititellään koko ilta,mutta yleensä aina sen pari kolme viestiä vähintään päivässä.

Viihdytään toistemme seurassa,minusta ollaan ajattelutavaltamme pitkälti samoilla linjoilla,ja huumorintaju on samantyylinen,ja meillä on aina hauskaa. Kerran ollaan käyty ulkona syömässä,mutta yleensä ollaan sen luona,se ei muutenkaan juuri käy missään,viihtyy kotona.. Siitäkään ei ole ollut ikinä puhetta että onko ehkä joskus tarkoitus tarkoitus tavata toistemme lapsia,tai yleensäkään ei olla puhuttu suhteemme tulevaisuudesta,enkä ole kysellyt koska en halua painostaa.. Olen saanut käsityksen että sillä aika vaikea suhde loppuaikoina,on eronnut 3 vuotta sitten..

Sekava sepostus mutta toivottavasti saa jonkun kuvan.. Mies on 44v ja itse olen 33,jos jotakin kiinnostaa :)

Ja tosiaaan en ole uskaltanut tentata että mikä tämän jutun nimi on,olen ottanut aika rennosti j asillä asenteella että antaa ajan näyttää.. Mutta välillä vaan mietityttää kun kuitenkin näin pitkää jatkunut ja tosiaan lähes päivittäistä yhteydenpitoa..

Mies ei ole sanonut tästä jutusta yhtään mitään,enkä minä ole kysynyt..Ja ei minulla stressi ole tämän suhteen,halusin vain kuulla ulkopuolisten mielipiteen.

Toisaalta taas se ei taida viettää kavereidensa kanssa fyysisesti kovinkaan paljon aikaa,on todella kotona viihtyvä ihminen. On kyllä nimeltä kertonut ketä kavereita sillä on,missä siskonsa on töissä ja missä asuu ja sellaista. Voisi luonnehtia melkein erakko..

Mikä siinä on, että naisten täytyy aina olla vatvomassa, että seurustellaanko me nyt virallisesti vai mitä tää on? Miksei voi olla tyytyväinen siitä, mitä on ja katsoa rauhassa mihin se johtaa?

En varsinaisesti stressaakaan,halusin vain kuulla muiden mielepiteen asiasta.. Siksi en ole siltä tyypiltä viitsinyt edes kysellä mitään,ajattelin että on ehkä varuillaan entisen pitkän suhteensa jälkeen ja siksi haluaa edetä varoen. Itse olen kuitenkin jo senverran tykästynyt ja kiintynytkin että tuntuisi pahaltajos se tapailisi muitakin.. Pidän sitä kyllä epätodennäköisenä tiviin yhteydenpitomme takia mutta eihän sitä ikinä tiedä.. Ei muutenkaan puhu syvemmistä tunteistaan.

Tuo kuulostaa ihan samalta ku mitä mulla on nytten yhen miehen kanssa,vain se että me ollaan puhuttu asiasta eikä haluta suhdetta,mutta muuten viestitellän ja tavataan aina silloin kun olen lapsi vapaa.

Ei se silti mahdotonta ole että suhteenne kehittyisi. Miehet ovat usein hitaasti syttyviä kun puhutaan vakavasta parisuhteesta. Pitkä seksisuhdekin saattaa joskus johtaa tunteiden syvenemiseen.

Mutta mitä muuta tämä sitten on ellei jonkinlainen suhde..Päivittäistä yhteydenpitoa,melkein viikoittaisia tapaamisia... Ja etenkin kun se kestää ja kestää eikä tässä minun tapauksessa ainakaan taida olla sijaa muille miehille.. Ja itsestäni tuntuu sen séurassa aina vain paremmalta mitä enemmän nähdään..

Ei kuulosta vain seksisuhteelta. Jos haluat jotain enemmän, niin mieti mitä haluat ja ehdota sitä. Tyyliin: mennä lasten kanssa luistelemaan, pyydät hänet luoksesi lasten läsnäollessa, menette viikonloppureissulle, ...

Ei sen enempää tarvitse kysellä, viet suhdetta siihen suuntaan mihin itse haluat ja katsot seuraako hän.

Ja koska meillä on muutakin kuin seksiä kun nähdään,niin sekin puhuu sen puolesta että jotain muutakin on.. Ollaan vain jotenkin todella samalla aaltopituudella kaikinpuolin.. Ja se itse ei ole erostaan ja sen syistä puhunut,olen kuullut muuta kautta.. Saan olla sen luona melkein kuin kotonani,saan keiteläa kahvia ja tehdä ruokaa jne.. Ei tule sellaista oloa että se ei haluaisi minua sen reviirilleen..

Ja se vielä että silloin kun sillä lapset niin ei laittele viestejä enkä siis minäkään koska ajattelen että haluaa silloin keskittyä niihin. Joskus alkuvaiheessa laittoi silloinkin viestin tai pari mutta nykyään ei lasten läsnäollessa laita.. Onko se teistä outoa vai pelkästään sen merkki että on ainakin perhekeskeinen tyyppi..? En siis epäile etteikö sillä oikeasti olisi lapset silloin kun aina minullekin ilmoittaa milloin ne tulee ja lähtee..

No rehellisesti sanottuna haluaisin sen kanssa ihan oikean parisuhteen,ja toivonkin että sitä kohti tässä ollaan menossa..Ollaan tosiaan syksystä lähtien oltu yhteyksissä,jostain syys-lokakuusta.. Ja kun olen muutenkin helposti kiintyvää lajia..

Kyllä minä sinuna nostaisin kissan pöydälle, ihan painostamatta mutta kuitenkin. Koska asia sua vaivaa kuitenkin.. Ja selvittäkää nyt ihmeessä onko teillä ihan eri toiveet ja odotukset koko jutulta. Nimimerkillä kokemusta löytyy :D Me meinattiin pilata jotain todella hyvää sen takia että kumpikaan ei saanut suoraan sanottua mitä haluaa.

Meillä ei ole pienintäkään aikomusta muuttaa yhteen, ikinä. Ei olla menossa kihloihin, ei naimisiin eikä tehdä lapsia. Ollaan ja tapaillaan ja meillä on erilaiset tunteet toisiamme kohtaan. Tää on hyvin kummallinen suhde varmaan jonkun ulkopuolisen mielestä mutta tää toimii meillä ja sillä hyvä :heart:

Se kyllä tietää tunteistani sitä kohtaan.. Pari kertaa olen viestissä tunnustanut että välitän siitä tms.Tuntuu että se ei joko uskalla tai osaa puhua tunteistaa,mutta sitten sen käytös taas kertoo että silläkin tunteita minua kohtaan.. On ollut naimisissakin pitkään joten tuskin on ainakaan sitoutumiskammoinen..

Yhteistyössä