A
Aiämöwummann!
Vieras
Olemme olleet kimpassa alle kolme vuotta. Minulla ei ole vastaavasta käytöspiirteestä aikaisempaa kokemusta, mutta onko se sattumaa vai ovatko kumppanini olleet niin hyviä. En kirjoita tässä itsestäänselvyyksistä. Esimerkiksi siitä, että kaikki miehet enemmän tai vähemmän pitävät nuorten naisten katselemisesta. Kysymys on muusta. Tämä neljänelonen mies selvästi kokee nuoret ja hoikat naiset seksuaalisesti haluttavina. Minulle on nyt vahvasti alkanut tulla tunne, että hän on kykenemätön näkemään ja kokemaan ikäiseni kypsää naista haluttavana ja kauniina. Hänellä ei ehkä koskaan ole ollut vakavaa suhdetta nuoreen naiseen, jotta olisi saanut elää mielikuviaan todeksi. Ja nyt neljänelosena on jumittuneena sisäiseen kehitysvaiheeseensa. Voiko tämä olla vastaus? Suurin osa yli nelikymppisistä kumppaniinsa sitoutuneista miehistä, jotka ovat emotionaalisesti kypsiä, kokee oman kumppaninsa muodot ja vartalon haluttavina ja kauniina. Aika harva tosissaan kokee ainoastaan nuoret naiset seksuaalisesti haluttavina, ja oma yli nelikymppinen kumppani on sitten se, jonka kanssa itse toimitus tehdään. Ytimekkäästi tämän voisi kiteyttää siten, että tuntuu siltä että olen kumppanilleni väärä nainen. Hänen pitäisi olla kimpassa nuoren ja hoikan naisen kanssa, koska näköjään se on se, mikä hänet sytyttää. Ei tästä näytä pääsevän yli eikä ympäri. Hän haluaa pitää minua naisenaan, mutta aina se sama juttu sieltä vain tulee. Eikä kysymys ole normaalista miehelle kuuluvasta kiinnostuksesta nuoria naisia kohtaan, täsmennän tässä vielä. Olisin kiitollinen, jos jakaisitte omakohtaista kokemusta tai käsityksiänne siitä, että voiko miehen emotionaalinen kehitys pysähtyä, mies jämähtää paikalleen ja jollakin sisäisellä tasolla ei ole oikean kumppanin kanssa. Kuitenkin järjellään tietää, että on turvatonta lähteä hakemaan turvallista kumppanuutta itseään huomattavasti nuoremmasta naisesta. Eli hän jossakin määrin käyttää minua.