S
surullinennainen
Vieras
Eli muutimme miesystäväni kanssa yhteen kesäkuussa. Yhdessäasumisen aikana miehestä on tullut aika paljon "outoja" asioita selville, mistä en pidä. Ensinnäkin, hän sanoi muuttaessamme ettei hänellä ole salaisuuksia ja minusta niitä ei voikaan olla jos kerran saman katon alle lähdetään. Noh, ensin hän kertoi tuhonneensa kaikki existään muistuttavat asiat ja muistot, kuvat jne. Minä en siis vaatinut tätä. Olen nyt löytänyt ties kuinka paljon kortteja, rakkauslässytyksiä, pusukuvia, muistoja jne hänen entisistään, joita hän siis pitää tiukasti piilossa yhdessä laatikossaan. Laatikossa oli myös hyvin, hmm, paljastavia kuvia entisistä naisista (ei minusta tietenkään) joita hän jemmaa siellä muiden juttujen kanssa. En ole maininnut miehelle mitään asiasta, sillä hän suuttuisi silmittömästi minulle jos tietäisi että eräänä kauniina siivouspäivänä meinasin senkin laatikon siivota ja löysin ne kaikki kuvat. Mieheni on myös melko ujohkon oloinen, ei mikään naistenmies tms "pelimies", mutta salaisuuksien joukossa on kuvia myös hänen "miehisistä alueistaan" juhlakunnossa joita hän on ottanut. Mikä ihme piilopervo hän oikein on? Miksi hän hautoo vanhojen exien kuvia ja vielä salassa, vaikka minulle lupaa että hänellä ei niitä ole tai muutakaan salaisuuksia. Minua harmittaa myös hänen äkkipikaisuutensa, pelkään mainita hänelle asiasta sillä tiedän hänen suuttuvan minulle kun "olen tonkinut hänen tavaroitaan" jne. Tämä asia haittaa suhdettamme, olen vetäytynyt kuoreeni, mies kyselee mikä mättää mutta jotenkaan en ole saanut sanottua asiaani mikä painaa, juuri sen takia että tiedän hänen hirmustuvan. Vai olenko vain pöllö kun stressaan tämmöisistä asioista? Minusta vain tuo piilottelu ja mm noitten pervojen kuvien jemmaaminen ja säilöminen on outoa... surettaa, sillä muuten suhde on ihana ja rakastan miestä tosi paljon. Nämä asiat vain haittaavat minua niin että tuntuu onko pointtia kohta enää jatkaa jos hän valehtelee minulle tästä asiasta, saatika mistä muusta on valehdellut..