Onko tämä normaalia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huolestuttavaako??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huolestuttavaako??

Vieras
Tein positiivisen raskaustestin n. viikko sitten ja varsin oireeton olen ollut.
Nyt viikkoja kasassa 5+1. Sellaista vaan mietin kun sanotaan että lämmöt jää koholle jos on raskaana niin mulla on nyt ollut 36.6 ( norm 36.4 noin). Korkeimmillaan ollut plussan alussa 37.3.
Onko normaalia?? Toisen testinkin jo tein kun alkoi huolestuttamaan. Se oli +.....:-)

Miten teillä muilla jotka olette plussanneet?
 
Heip!
Mulla oli ainakin ihan sama juttu alkuviikoilla, ihan samoihin aikoihin. Varmaan jotain hormonaalisia juttuja tms. Laskisin ihan normaaliksi jos vointi ok /ei oireita!
Onnea!
 
Onnea sinullekin plussan johdosta. Niin...kaipa se on yksilöllistä tuo lämmönnousu.
Sitä kun on höperö ja tarkkailee itseään liikaakin. Nyt pitää vaan rauhoittua:)
 

Yhteistyössä