H
Huolestuttavaako??
Vieras
Tein positiivisen raskaustestin n. viikko sitten ja varsin oireeton olen ollut.
Nyt viikkoja kasassa 5+1. Sellaista vaan mietin kun sanotaan että lämmöt jää koholle jos on raskaana niin mulla on nyt ollut 36.6 ( norm 36.4 noin). Korkeimmillaan ollut plussan alussa 37.3.
Onko normaalia?? Toisen testinkin jo tein kun alkoi huolestuttamaan. Se oli +.....
Miten teillä muilla jotka olette plussanneet?
Nyt viikkoja kasassa 5+1. Sellaista vaan mietin kun sanotaan että lämmöt jää koholle jos on raskaana niin mulla on nyt ollut 36.6 ( norm 36.4 noin). Korkeimmillaan ollut plussan alussa 37.3.
Onko normaalia?? Toisen testinkin jo tein kun alkoi huolestuttamaan. Se oli +.....
Miten teillä muilla jotka olette plussanneet?