Onko tämä oikeasti yleistäkin? nettikirppikset, tori.fi yms..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -.-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

-.-

Vieras
Te joilla on ollut tavaraa myynnissä jossain päin nettiä.

Käykö teille usein että joku ilmoittaa ostavansa ja jopa hakevansa mutta sitten yhtäkkiä yhteydenpito loppuu.

Jokaisella on oikeus tottakai päättääkin ettei haluakaan tuotetta, en mä sillä. Mutta kun ärsyttää kun yhtäkkiä lakataan vastaamasta kun yritän sopia aikaa milloin tuotteen saisi hakea.

Miksi ihmiset jahkailee niin paljon? Meillä on ollut paljon tuotetta myynnissä suurin osa ihmisestä on näitä ihmeellisyyksiä joista ei kuulukaan mitään. Eikö sitten voisi ilmoittaa et sori, en otakaan.

Kohteliaita ihmisiä tuntuu olevan oikeasti hyvin vähän enää.

Mä olen törmännyt vastaavaan muutamia kertoja. Jää vähän höntti olo, kun on antanut osoitetietoja tai tilinumeron ja sen jälkeen yhteydenotot jääkin siihen.

On käynyt facekippiksellä niin että ostajan kanssa on sovittu päivä ja aika milloin tulee tuotteen hakemaan. No eipä oo tyyppiä näkyny eikä kuulunu. Sitten ei vastaa facebookissa viesteihin ihailla näkee ne. No, onneks on naama ja nimi mielessä. Tietääpähän ettei sen kanssa enää sovi kauppoja.

aika yleistä on, valitettavasti. ehkä jotkut kokeilee lähteekö tavara ennenkuin se on edes maksettu.
juu kohteliasta olis ainakin ilmoittaa että tuli toisiin ajatuksiin.

mulla on varatili, jossa ei ole kuin kirpparitulot kuin sen aikaa että ne siirrän toiselle tilille

Yhteistyössä