onko tämä oikein ( miehen pomo syyllistää)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Aika kinkkinen homma kokonaisuudessa.

Sun miehen vakuutuksista se menee, mut jos sun mies riitauttaa vaikka asian saattaa siitä tulla isokin soppa, mahdollisesti asiaa voidaan tutkia jopa vakuutuspetoksena (yrityksenä), koska mies jonka auton yli pomo tyykäs koneen istu pomon vieressä.

Mä yrittäisin varmaan vielä jutella tän pomon kans et hän korvais sen omavastuun ja sit koneen vakuutuksista loput.

tai omavastuu puoliksi? vähä säästöä kuitenni

mies lähti nyt katteleen miten auton käynyt ja vähän jututtamaan pomoaan oli kyllä niin kiukkunen että saa nähdä miten tän jutun kanssa nyt käy.
puhelimessa tämä pomo oli jo melkeinpä syyllistänyt omaa miestäni ja hokenut että vahinkoja sattuu. mitä nyt alalla ollut ainakin 20-30v on siis vanhempi yli 50 kymppinen.
ja rahaa kun roskaa toisin kun meillä mies 24v jas loppuvuodesta hommasi toiminimen sitä ennen oli ollut tällä töissä 8kk

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Sun miehen vakuutuksista se menee, mut jos sun mies riitauttaa vaikka asian saattaa siitä tulla isokin soppa, mahdollisesti asiaa voidaan tutkia jopa vakuutuspetoksena (yrityksenä), koska mies jonka auton yli pomo tyykäs koneen istu pomon vieressä.

Mä yrittäisin varmaan vielä jutella tän pomon kans et hän korvais sen omavastuun ja sit koneen vakuutuksista loput.

tai omavastuu puoliksi? vähä säästöä kuitenni

ei suostu maksamaan yhtään =(

apua =( =(
aivan liikaa ressiä ollut jo omien laskujen kanssa ja nyt sit viä tämä =(
kone jonka mieheni osti on ollut rikki nyt niin paljon että sen korjaukseen mennyt paljon rahaa toisin pomo hieman jeesinyt mut sit kaikki bensat ym mitä iso kone vie niin me ei juurikaan oo saanu rahaa. ja kun mmat jäässä niin keväät on pahinta aikaa.
mies jo soitteli uusiin työpaikkoihin. toivottavasti saisivat keskusteltua.

No kyllähän sun miehes on maksumies, siitähän ei pääse mihinkään. Sillä ei nyt ole väliä kuka on koneen haltija tai omistaja, kun miehelläs on toiminimi. Mut jos pomolla ois vähänkään reiluutta, omavastuun vois maksaa vaik puoliks!

Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
asiasta toiseen kuinka moni teistä ihan oikeesti kiltisti maksais jos töissä rikkoutuisi joku tavara????

en minä ainkaan toki en tahallani työnantajani tai kenenkään toisenkaan omaisuutta riko mut silti....

No en taatusti apn tilanteessa automaattisesti maksais vaan vaatisin sen pomo joka töpeksi maksamaan sen omavastuuosuuden hommasta.

Yhteistyössä