Siis ainahan tänne on jos jonkinmoista ihmistä mukaan mahtunut ja joukosta tosiaan löytyy myös äärimmäisen värikkäitä persoonia. Mutta jotenkin nyt viimeaikoina niiden himmeiden tyyppien määrä on lisääntynyt ihan selkeästi.
Mä en kertakaikkiaan voi uskoa että nämä kaikki tyypit käyvät ihan täysillä, tai edes puoliteholla, eli heidän on pakko olla jonkinsortin provoja tjtn. Ja tämän väitteen perustan sille, että tunnen/tiedän satoja, ellen jopa tuhansia ihmisiä enkä ole ikinä livenä moisia persoonia tavannut.
Muutama mt-potilas toki on joskus vastaan kävellyt, mutta siinä kaikki.
Mulle tämä palsta on ollut lähinnä paikka mistä saa ihan hyviäkin vinkkejä jne. ja täältä on kyllä vissiin lähes aina saanut vastauksen mieltä askarruttavaan kysymykseen. Toisaalta täältä on myös saanut ns. vertaistukea ihmisiltä jotka ovat samassa elämäntilanteessa, eli tämä on tietyllä tapaa jopa josakin määrin tärkeä paikka.
Mutta nykyään tämä touhu on mennyt ihan hulluksi
en nyt meinaa sen tarkemmin määritellä mistä juuri nyt on kyse (koska tarkoitukseni ei ole loukata nyt ketään, vaikka kyseessä olisikin mahdollinen provo), mutta kyllä mua vähän harmittaa että tullaan toisten ihan fiksuja juttuja sekoittamaan ihme sönkötyksellä 
Mä en kertakaikkiaan voi uskoa että nämä kaikki tyypit käyvät ihan täysillä, tai edes puoliteholla, eli heidän on pakko olla jonkinsortin provoja tjtn. Ja tämän väitteen perustan sille, että tunnen/tiedän satoja, ellen jopa tuhansia ihmisiä enkä ole ikinä livenä moisia persoonia tavannut.
Muutama mt-potilas toki on joskus vastaan kävellyt, mutta siinä kaikki.
Mulle tämä palsta on ollut lähinnä paikka mistä saa ihan hyviäkin vinkkejä jne. ja täältä on kyllä vissiin lähes aina saanut vastauksen mieltä askarruttavaan kysymykseen. Toisaalta täältä on myös saanut ns. vertaistukea ihmisiltä jotka ovat samassa elämäntilanteessa, eli tämä on tietyllä tapaa jopa josakin määrin tärkeä paikka.
Mutta nykyään tämä touhu on mennyt ihan hulluksi