Onko tämä perhe "normaali? *osa 2*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JONSERED Karhunkantaja

Vieras
Perheessä äiti ja 6 lasta, kaikilla sama isä, joka ei ole kuvioissa mukana. Koira. Kissa. Vuokra-asunto.

Tai tämä:

Yh-äiti, kolme lasta, joista yhdelle etävanhempi. Ko. lapsi asuu isänsä ja tämän miesystävän luona.

Meidän perhe on niin friikki, että en edes halua tietää palstalaisten arviota asiasta. :snotty:

Jonsen perheet kuulostavat peruskauralta, kenties yhteisiä tuttuja? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Meidän perhe on niin friikki, että en edes halua tietää palstalaisten arviota asiasta. :snotty:

Minustakin nuo kaikki perheet, jotka olen kuvaillut, ovat aivan "normaaleja". :D

Jos he esim. kulkisivat alasti, kultamaalilla silattuina, he eivät ehkä olisi "normaaleja". :saint: :D

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:

Minustakin nuo kaikki perheet, jotka olen kuvaillut, ovat aivan "normaaleja". :D

Jos he esim. kulkisivat alasti, kultamaalilla silattuina, he eivät ehkä olisi "normaaleja". :saint: :D

Jaahas, onko sitä kamerat asennettu meille vai? Normaaliuttaan korostavat piilottelevat yleensä pahimpia kierouksia. Esim. moni "perhearvoilla" ratsastanut poliitikko on jäänyt kiinni mitä kummallisimmista kuvioista.

Mulla on avoimesti polyamorisia tuttavia, kommuunituttavia ja oma perhe-elämä on kaukana "ytimestä". Vapaa radikaali olisi ehkä lähempänä omaa elämänmuotoa?

Wikipediasta:

Radicals (often referred to as free radicals) are atoms, molecules, or ions with unpaired electrons on an open shell configuration.

Persistent radical compounds are those whose longevity is due to steric crowding around the radical center, which makes it physically difficult for the radical to react with another molecule.

Yhteistyössä