Onko tämä plussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sterilisaatiossa ollut mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sterilisaatiossa ollut mamma

Vieras
Tuli testiin heti ja oli tuoreena hetken aikaa leveämpi, nyt kuivuneena ihan ohut, mutta yhtä vahvan sininen viiva kuin tuo vaakasuora.

Aijaa.com - 9869759

Aijaa.com - 9869758

Toivottavasti osasin kuvat laittaa oikein ja linkit toimivat.

Huolettaa kun monet parjanneet CB:n testejä ja juuri sitä, että näyttävät vääriä plussia ja jos tuo pystysuunnassa oleva viiva on ohut niin se olisi yleensä negaa lukemieni kokemusten perusteella (mulla se tosin oli ensin leveä ja hailakka, silti näkyvissä, mutta kun testiaika 2min. meni umpeen alkoi viiva kaventua kuivuessaan).

TE JOILLA KOKEMUKSIA CB:stä, onko testiin ilmaantunut ohut sininen viiva, vaikka et ole ollutkaan raskaana?

Enään en jaksa etsiä tietoa. :)
Onko tuo plussa? Kuva huono kun kamera vanhus.

On tullut joo semmonen ohut viiva, mutta sulla on mun mielestä paksu ja selkeä toi viiva.. vaihda testiä ja testaa uudestaan, mä kyllä sanoisin tota selkeäksi plussaksi.. olisko raskaus iloinen yllätys vai surullinen?

mutta ihan iloinen ylläri, vaikka tarkoitus ei enään lapsia ollutkaan saada, ainakaan vielä. Haaveissa oli kokeilla joskus 5 vuoden kuluttua hoidoilla vielä yhtä lasta. Sterilisaatio vaan oli ehkäisyksi paras vaihtoehto ja ymmärrän toki, että hoidoillakaan ei välttämättä koskaan enempiä lapsia saada, mutta eipä käynyt mielessä, että näin kävisi.

Mun kamera on huono ja tuo pystyviiva on luonnossa melko ohut, mutta oheni vasta kuivuttuaan.
Apteekin omalla sain muutama päivä sitten ns. viivan paikan testiajan jälkeen. Ainakaan en heti siinä viivaa nähnyt ja unohdin sen vessaan kun tuli muuta äkillistä puuhaa.
Yhden testin tein eilen luennolla ja menin ja sössin koko testin sillä kiireessä sen näyttökin kastui, joku viivanpaikka siinäkin on kun pääsin sitä kotona kunnolla katsomaan.
Tunnen itseni pölhöksi kun ostelen testejä, vaikka sterilisaatio tehty, mutta huonovointisuus pisti tekemään ensimmäisen ja tässä sitä ollaan.

Mun kaveri tuli 45-vuotiaana raskaaksi, sterilisaatiosta huolimatta. Hänellä ei ollut aikaisempia lapsia. Turha kai sanoakaan, että nyt 15-vuotias poika on vanhempiensa silmäterä :) Paljon onnea ap:lle!

Kyllähän tuo on selkeä plussa?
Onko sterilisaatiosta kuinka pitkä aika? Voiko se vaikuttaa ?
Miehille tehtynä kun pitää odottaa tietty aika ennenkuin ehkäisy on lähes 100% varma.
Ilmeisesti sterilisaatio oli tehty sulle?
Onnittelut, tämä lapsi haluaa ehdottomasti tulla teille.
Niin ainakin itse ajattelisin jos joutuisin samaan tilanteeseen (mun mielelle on vasektomia tehty)

http://i1.tinypic.com/n2edd3.jpg

Otettu vaan paremmalla kameralla vissiin. Ja lueskelin niin kyseisen kuvan laittaja oli raskaana ja sai vauvan 9kk:n kuluttua.

Yhä ällikällä lyöty

Pöhkö olen? =)

Sterilisaatio tehty mulle vuosi sitten sektion yhteydessä.
Olen kärsinyt viimeaikoina tooosi runsaista menkoista ja nyt ne oli oudon niukat, pahoinvointia ja jopa oksentelua ilmaantunut niin , että muu perhe ei oireile. Halusin vaan tavallaan katkaista lennokkailta kuvitelmiltani siivet testaamalla ja nähdä sen olevan negaa. =D

Huih, kun jänskättää. Miesin on ihan iloisesti ottanut ajatuksen mahdollisesta lapsesta kun on yhdessä tikkuja tiirattu.

mä tein eilen testiä kans, eka tuli haaleasti viivan paikalle mut kuivuttuaan hävisi. menkat viikon myöhässä, rinnat kipeät... sterilisaatio tehty vuos sitten... uutta testiä ens viikolla jos ei ala menkat.

yllättävää miten paljon näitä kuitenkin sattuu sterilisaatiosta huolimatta. kyllä itse luulin päätyväni lopulliseen vauvattomuuteen kun sterilisaation teetätin, enkä ajatellut joutuvani enää testailemaan..

Kyllä sä taidat raskaana olla =) Onnea! Montako lasta sulla on ennestään?

Mulle tahtiin myös sterilisaatio sektion yhteydessä vajaa 2 vuotta sitten, enkä jostain syystä ole siihen koskaan luottanut. Jotenkin on sellainen olo että joskus se vielä pettää ja se olisi mun pahin pelkoni koska mulla on jo yksi vahinkolapsi, joka tuli tähän maailmaan kondomista ja jälkiehkäisystä huolimatta.

Onneksi teille lapsi ei ole kuitenkaan niin suuri järkytys :)

No ei tuota tarvitse enää edes epäillä. Aivan päiväselvä plussa.
Itselläni kuopuksen kanssa samaan testiin tullut plussa ei ollut edes noin vahva. Ja tuossa tuo poika kuitenkin viilettää... :D

Saanko kysyä OT, että te joille on tehty sterilisaatio ja olette silti tulleet raskaaksi - minkätyyppinen steri teillä on? Siis essure tms? Mä en TODELLAKAAN tahdo enää yhtään lasta, ja siksi sinne steriin menin. Tehtiin ns. perinteisellä tyylillä nukutuksessa ja lääkäri kovin vakuutteli, ettei niitä lapsia nyt sitten enää tule...

joten siksi sterilisaatio tehtiin kun mikään ehkäisy ei oikeasti sopinut ja terveys ei kenelläkään kestä saada lapsia jatkuvasti, siksi mietimme myöhempää ja harkittua IVF:ää kun vanhimmat lapset ovat täysikäisiä. :)
Kyllä tämä tosiaan tulla saa, mutta sitten taidamme unohtaa sen myöhemmän ivf-haaveen. ;)

Neljänäiti: Testaa ihmeessä sinäkin ja kertoilethan tänne miten sulle kävi. Pliis! Olisiko sulle järkytys olla raskaana, vaikka yllätys se varmasti olisi?
Koita sinäkin tuota CB:tä ja katsotaan saadaanko samat tulokset ja mikä on lopputulos. :)

[QUOTE="Jenis";25959858]Saanko kysyä OT, että te joille on tehty sterilisaatio ja olette silti tulleet raskaaksi - minkätyyppinen steri teillä on? Siis essure tms? Mä en TODELLAKAAN tahdo enää yhtään lasta, ja siksi sinne steriin menin. Tehtiin ns. perinteisellä tyylillä nukutuksessa ja lääkäri kovin vakuutteli, ettei niitä lapsia nyt sitten enää tule...[/QUOTE]

Mä en mitään virallista nimeä tiedä, mutta sellainen sektio tehtiin että sinne ei mitään klipsejä tai muuta ylimääräistä laitettu. Sektion yhteydessä tehtiin ja silloinhan on suurempi riski että sterilisaatio pettää koska paikat on tekohetkellä turvoksissa. Minäkään en tosiaankaan halua enää lapsia!

Juuri pari päivää sitten kauhuissani kyselin tuosta voiko essure pettää. Hiki nousee pintaan. Meillä menee jo minun pelkojen takia jo seksittömyyden puolelle koko homma :/

Hei, ap. Onnittelut raskaudesta. On se kuitenkin ihanaa kuulla, että on haluttu ja toivottu tämä raskaus :)

[QUOTE="yks vaan";25959890]Mä en mitään virallista nimeä tiedä, mutta sellainen sektio tehtiin että sinne ei mitään klipsejä tai muuta ylimääräistä laitettu. Sektion yhteydessä tehtiin ja silloinhan on suurempi riski että sterilisaatio pettää koska paikat on tekohetkellä turvoksissa. Minäkään en tosiaankaan halua enää lapsia![/QUOTE]

Ok... jännä että niitä sterilisaatioita sitte kuitenkin sektion yhteydessäkin tehdään, jos se huonontaa lopputulosta :-O Mulla ei kans oo klipsejä vaan munanjohtimet katkaistu, vedetty erilleen ja vielä poltettu päät, että jos ne tosta yhteen kasvaa niin sitten on tosiaan jollain pikkuihmisellä tarve päästä maailmaan :D (Vitsailen, vaikka tosipaikan tullen ei naurattais kyllä yhtään)

ilmottelen tähän samaan ketjuun sit miten kävi. mut nyt muutama päivä odotettava ennen ku uutta teen. tuli tuossa mieleen et neljättä kun aloin oottamaan niin ku ekan testin tein niin se oli nega ja uuden tein viikon päästä niin haalea plussa... siis järkytys ois kyllä talo liian pieni, mies yrittäjä eli toisin sanoen ei ikinä kotona... sais ite selvitä kaikesta ja kaiken hyvän lisäks se ois viides sektio...mitä pelkään niin julmetusti... :(

Yhteistyössä