Mielonen: Juu, luin vastaavaa netistä ja siksi epäilinkin kovin tulosta.
Olen tehnyt 4 päivän sisällä useamman testin ja yhden sössin ja kiireessä tungin sen laukkuun ja pääsin katsomaan kunnolla vasta kotona, haamu siinä on. Yliopiston apteekin testillä kokeilin ja olin näkevinäni siinä jotain testiajan sisään, mutta sitten tyyliin soi puhelin, ovikello ja kaikki lapset halusi jotain yhtäaikaa niin se testi jäi vessaan. =0) Myöhemmin selkeä "haamuviiva" havaittavissa.
Sitten oli tuo CB mistä kuvakin. Eilen päättäväisenä marssin ja ostin vielä apteekin oman testin, mutta minusta sen voisi tulkita negaksi, roskishaamu nimittäin, ei väriä.
Nyt en oikein usko olevani raskaana, mutta huoli herää, että miksi ihmeessä olen voinut pahoin 2 viikkoa. Mulla on aina pahoinvointi alkanut jo viikkoa ennen menkkojen oletettua alkamispäivää, ihan niin voimakkaana, että mies on tajunnut ennen testaamistani, että olen raskaana, itse en ole huomannut yhdistää asiaa vaan olen tosissani kuvitellut saaneeni jonkin vatsapöpön. Muutaman kerran olen oksentanutkin ilman mitään muita vatsaoireita.
Että ehkä se nyt tällä kertaa sitten on se vatsapöpö.
Neljän äiti: mua ihan jännittää puolestasi. Paljon virtuaalihalauksia piinalliseen tilanteeseen. Kyllä sinä uskallat jo testata, itse olen ainakin kuullut, että nimenomaan tuo apteekin oma on kaikkein luotettavin. Mutta jos pystyt vielä sinnimään niin munkin on pakko pystyä jännittämään vielä tovin aikaa puolestasi.

Vauvat on ihania, eikä kukaan oman vauvan syliin saadessaan kadu yhtään, en usko, mutta ymmärrän valtavan hyvin, että kun steriin menee niin silloin se on harkittu tarkoin, että ihanuudesta huolimatta ole siis optimi vaihtoehto. Koita olla murehtimatta vielä kovin pitkälle vaan katso ensin mitä testi näyttää (paraskin puhuja? =D) Täällä meitä on monta jotka haluaa olla tukena jos tarvitset.

Asioilla ON onneksi tapana järjestyä.