A
ap
Vieras
edelleenkään en meinaa sitä että olisi pitänyt lupaa minulta työhön kysyä!!!!!! en todellakaan vaan paljon kaikkea muuta mitä tässä kävi ilmi. ennenkaikkea tuollainen seläntakana salailu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En usko että muiden hakijoiden nimiä paljastetaan hylätyille hakijoille. Itse olen saanut kirjeen jossa ilmoitetaan valinta suoritetuksi ja pahoitellaan että tällä kertaa valinta ei kohdistunut sinuun...
Näin ollen epäilen ap:tä provoksi =)
Valituksi tulleen nimi ja koulutus kerrotaan kyllä usein. Tyyliin "valituksi tulivat sosionomi Maija Meikäläinen sekä lastenohjaaja Tiina Tavis".
Alkuperäinen kirjoittaja ap:olisi ollut kiva nähdä kauanko hän olisi valhedellut minulle olevansa jossain muualla kun töissäjos ei kerta ajatellut kertoa. ja on tiennyt jo kauan saaneensa paikan koska minäkin tiennyt jo jonkun aikaa että en paikkaa saa. kun minä hälle kerroin että en saanut paikkaa hän tyyliin sanoi ai jaa..
Alkuperäinen kirjoittaja d:Siis oliko ystäväsi hakenut paikkaa ennen kuin juttelit hänelle hakeneesi sitä, vai vasta sen jälkeen?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:olisi ollut kiva nähdä kauanko hän olisi valhedellut minulle olevansa jossain muualla kun töissäjos ei kerta ajatellut kertoa. ja on tiennyt jo kauan saaneensa paikan koska minäkin tiennyt jo jonkun aikaa että en paikkaa saa. kun minä hälle kerroin että en saanut paikkaa hän tyyliin sanoi ai jaa..
Tuliko mieleen ettei USKALTANUT kertoa, juuri tämän reaktion pelossa???
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja d:Siis oliko ystäväsi hakenut paikkaa ennen kuin juttelit hänelle hakeneesi sitä, vai vasta sen jälkeen?
hakenut siis sen jälkeen kun minä hänelle paikasta kerroin. soitin hälle ja sanoin että löysin paikan mitä aion hakea..hän sitten oli katsonut paikkaa myös ja hakenut samalla minulle paikkaa kauhistellen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja d:Siis oliko ystäväsi hakenut paikkaa ennen kuin juttelit hänelle hakeneesi sitä, vai vasta sen jälkeen?
hakenut siis sen jälkeen kun minä hänelle paikasta kerroin. soitin hälle ja sanoin että löysin paikan mitä aion hakea..hän sitten oli katsonut paikkaa myös ja hakenut samalla minulle paikkaa kauhistellen.
ajankohdat näin tarkkaan? Ehkä hän oli hakenut sinua ennen ja "kauhisteli" sen takia ettet sinä hakisi, jotta hänellä olisi paremmat mahdollisuudet saada se paikka? Ette vaikuta miltään sydänystäviltä niin mielestäni ei olisi edes kovin moraalitonta toimintaa. Suoraan sanottuna vaikutat aika epätasapainoiselta ja lapselliselta, että en nyt ihan mielelläni sinua lasten pariin haluisi töihin (kuten eivät onneksi rekrytoiatkaan). Sori![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja d:Siis oliko ystäväsi hakenut paikkaa ennen kuin juttelit hänelle hakeneesi sitä, vai vasta sen jälkeen?
ajankohdat näin tarkkaan? Ehkä hän oli hakenut sinua ennen ja "kauhisteli" sen takia ettet sinä hakisi, jotta hänellä olisi paremmat mahdollisuudet saada se paikka? Ette vaikuta miltään sydänystäviltä niin mielestäni ei olisi edes kovin moraalitonta toimintaa. Suoraan sanottuna vaikutat aika epätasapainoiselta ja lapselliselta, että en nyt ihan mielelläni sinua lasten pariin haluisi töihin (kuten eivät onneksi rekrytoiatkaan). Sori![]()
no aika hyvin sittne osasi esittää yllättynyttä ja sanoi katsovansa paikkaa netistä yms.. jos ennen minua oli paikkaa hakenut.
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:täälä on näköjään iaka monia ihmisiä joille ei merkitse ystävyydessä luottamus mitäänsurullista mutta tää palsta on muutenkin surullinen paikka.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:mä en voi kun kummastella tuota ap:n kaverin toimintaa. ei ole oikein jos on oikea ystävä. oikeaa ystävää ei pelkää ja hälle voi kertoa asioita jopa sellaisia että on samaan työhön hakenut. hiaskahtaa todella kierolta ihmiseltä ap:n kaveri.