onko tämä teistä moraalisesti ihan ok??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
edelleenkään en meinaa sitä että olisi pitänyt lupaa minulta työhön kysyä!!!!!! en todellakaan vaan paljon kaikkea muuta mitä tässä kävi ilmi. ennenkaikkea tuollainen seläntakana salailu.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En usko että muiden hakijoiden nimiä paljastetaan hylätyille hakijoille. Itse olen saanut kirjeen jossa ilmoitetaan valinta suoritetuksi ja pahoitellaan että tällä kertaa valinta ei kohdistunut sinuun...

Näin ollen epäilen ap:tä provoksi =)

Valituksi tulleen nimi ja koulutus kerrotaan kyllä usein. Tyyliin "valituksi tulivat sosionomi Maija Meikäläinen sekä lastenohjaaja Tiina Tavis".

Onkohan tämä jotain kunnallisen puolen tyyliä, en ole koskaan vastaavaan törmännyt esim. tekniikan alan paikoissa teollisuudessa.

olisi ollut kiva nähdä kauanko hän olisi valhedellut minulle olevansa jossain muualla kun töissä:) jos ei kerta ajatellut kertoa. ja on tiennyt jo kauan saaneensa paikan koska minäkin tiennyt jo jonkun aikaa että en paikkaa saa. kun minä hälle kerroin että en saanut paikkaa hän tyyliin sanoi ai jaa..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
olisi ollut kiva nähdä kauanko hän olisi valhedellut minulle olevansa jossain muualla kun töissä:) jos ei kerta ajatellut kertoa. ja on tiennyt jo kauan saaneensa paikan koska minäkin tiennyt jo jonkun aikaa että en paikkaa saa. kun minä hälle kerroin että en saanut paikkaa hän tyyliin sanoi ai jaa..

Tuliko mieleen ettei USKALTANUT kertoa, juuri tämän reaktion pelossa???

Alkuperäinen kirjoittaja d:
Siis oliko ystäväsi hakenut paikkaa ennen kuin juttelit hänelle hakeneesi sitä, vai vasta sen jälkeen?

hakenut siis sen jälkeen kun minä hänelle paikasta kerroin. soitin hälle ja sanoin että löysin paikan mitä aion hakea..hän sitten oli katsonut paikkaa myös ja hakenut samalla minulle paikkaa kauhistellen.

Tuliko mieleen ettei USKALTANUT kertoa, juuri tämän reaktion pelossa???

Mulle ainakin tuli mieleen, jo aikoja sitten! :D

Siis oliko ystäväsi hakenut paikkaa ennen kuin juttelit hänelle hakeneesi sitä, vai vasta sen jälkeen?

hakenut siis sen jälkeen kun minä hänelle paikasta kerroin. soitin hälle ja sanoin että löysin paikan mitä aion hakea..hän sitten oli katsonut paikkaa myös ja hakenut samalla minulle paikkaa kauhistellen.

ajankohdat näin tarkkaan? Ehkä hän oli hakenut sinua ennen ja "kauhisteli" sen takia ettet sinä hakisi, jotta hänellä olisi paremmat mahdollisuudet saada se paikka? Ette vaikuta miltään sydänystäviltä niin mielestäni ei olisi edes kovin moraalitonta toimintaa. Suoraan sanottuna vaikutat aika epätasapainoiselta ja lapselliselta, että en nyt ihan mielelläni sinua lasten pariin haluisi töihin (kuten eivät onneksi rekrytoiatkaan). Sori :)

tässä ei nyt siis ole kyse mistään hyvänpäiväntutusta vaan ystävästä jonka kanssa paljon ollaan tekemisissä ja päivittäin puhelimessa puhutaan ja heidän lapsi on meidän kummilapsi yms..

ajankohdat näin tarkkaan? Ehkä hän oli hakenut sinua ennen ja "kauhisteli" sen takia ettet sinä hakisi, jotta hänellä olisi paremmat mahdollisuudet saada se paikka? Ette vaikuta miltään sydänystäviltä niin mielestäni ei olisi edes kovin moraalitonta toimintaa. Suoraan sanottuna vaikutat aika epätasapainoiselta ja lapselliselta, että en nyt ihan mielelläni sinua lasten pariin haluisi töihin (kuten eivät onneksi rekrytoiatkaan). Sori :)

no aika hyvin sittne osasi esittää yllättynyttä ja sanoi katsovansa paikkaa netistä yms.. jos ennen minua oli paikkaa hakenut.

mä en voi kun kummastella tuota ap:n kaverin toimintaa. ei ole oikein jos on oikea ystävä. oikeaa ystävää ei pelkää ja hälle voi kertoa asioita jopa sellaisia että on samaan työhön hakenut. hiaskahtaa todella kierolta ihmiseltä ap:n kaveri.

no aika hyvin sittne osasi esittää yllättynyttä ja sanoi katsovansa paikkaa netistä yms.. jos ennen minua oli paikkaa hakenut.

valitan mutta lasten kanssa työskentelen. toivottavasti en sitten sinun lastesi kanssa:)

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
täälä on näköjään iaka monia ihmisiä joille ei merkitse ystävyydessä luottamus mitään:( surullista mutta tää palsta on muutenkin surullinen paikka.

Mulle luottamus on tärkeintä ystävyydessä.

Ja siksi asiat keskustellaankin kasvotusten ystävän kanssa, nainen naiselle.

Kaveruudessa/tuttavuudessa taas en koe olevani mitenkään velvollinen jakamaan kaikkea kaverin/tuttavan kanssa, saan "salata" (jos sitä haluaa salaamisena pitää ) ihan niin paljon kuin haluan.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
mä en voi kun kummastella tuota ap:n kaverin toimintaa. ei ole oikein jos on oikea ystävä. oikeaa ystävää ei pelkää ja hälle voi kertoa asioita jopa sellaisia että on samaan työhön hakenut. hiaskahtaa todella kierolta ihmiseltä ap:n kaveri.

Sinun kanssasi samaa mieltä.

Yhteistyössä