Omasta puolestani voin vastata, että ei tulisi kuuloonkaan.
Miksei?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Omasta puolestani voin vastata, että ei tulisi kuuloonkaan.
Enemmän mä olen hämmästynyt siitä, että sulla ON puoliso! Tai siis onko? Mä olen kuvitellut Riepun (katkeraksi) wanna-be-karskiksi-feministi-yksinhuoltajaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja tää on taas niin tätä;25242535:No ystävä tai kaveri. Mutta oliko taas aihetta kirjoittaa tänne? Ei. Pian tätä ihmettelyä löytyy sun blogistasikin. Joku toinen olisi antanut asian mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Mutta sun pitää tehdä siitäkin avautuminen. Hallelujaa.
Alkuperäinen kirjoittaja tää on taas niin tätä;25242535:No ystävä tai kaveri. Mutta oliko taas aihetta kirjoittaa tänne? Ei. Pian tätä ihmettelyä löytyy sun blogistasikin. Joku toinen olisi antanut asian mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Mutta sun pitää tehdä siitäkin avautuminen. Hallelujaa.
Kerrohan nyt, mistä aiheesta mä saan kirjoittaa?
Kun oli aloitus mikä hyvänsä, niin aina on joku kitisemässä, että tällaisesta ei saa aloitusta tehdä. Älä lue, jos noin jumalattomasti kiristää.
Alkuperäinen kirjoittaja tää on taas niin tätä;25242593:Oletko koskaan pysähtynyt miettimään MIKSI aina joku kitisee aloituksistasi? Koska yhdeksän kymmenestä on turhia, tylsiä ja täysin mitäänsanomattomia.
Kirjoita välillä jostain muusta kuin itsestäsi.
avarakatseinen oletkaan itse ja ihastuttava ihminen kun sinulla on MIESpuolinen ystävä.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25242643:Siis onko mikä outoa?
Tämäkään aloitus ei koske minua kuin välillisesti![]()
![]()
Ja katsopa huviksesi aloituksia vaikka viideltä ekalta sivulta. Kyllä niistä valtaosa käsittelee aloittajan itsensä elämää tavalla tai toisella.
Ihmisillä on erilaisia moraalikäsityksiä, entäs sitten.
En itsekään käyttäisi. Se ei vain tuntuisi oikealta. En tosin olisi noin moukkamainen kuin kaverisi, että päivittelisin jos joku muu niin tekee...
Sain ystävältäni lahjaksi korvikset. Laitoin ne tietenkin joulun kunniaksi heti korviin, punaiset kun ovat. Toinen kaverini, tai no, oikeastaan tuttavani, ihasteli koruja, kysyi mistä olen ne hankkinut. Kerroin. Tästä tuttavani kauhistui. On kuulemma kieroutunutta, outoa, kummallista ja ties mitä, että käytän koruja julkisesti, olenhan saanut ne MIEHELTÄ, joka ei ole puolisoni.
En taas tajua.
Alkuperäinen kirjoittaja näin;25242703:Jos ap miehesi naispuolinen ystävä ostaisi lahjaksi miehellesi boxerit, olisi se mielestäni liian intiimiä
Niin ja lisään tuohon, että mieheni on minun paras ystäväni, joten minusta tuntuu aina jotenkin "oudolta" kun ihmisillä on elämänkumppanit ja ystävät erikseen![]()
mä en kyllä tykkäisi jos joku muu nainen ostaisi vartavasten mun miehelle alusvaatteita.
vähän OT![]()
Mäkin HIVELEN joka joulu mun miespuoliselta kaverilta saatua kirjaa SÄNGYSSÄ =D
Toisaalta se kyllä oli ensin mun miehen kaveri, mut silti.