Onko tämä teistä outoa?

No ystävä tai kaveri. Mutta oliko taas aihetta kirjoittaa tänne? Ei. Pian tätä ihmettelyä löytyy sun blogistasikin. Joku toinen olisi antanut asian mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Mutta sun pitää tehdä siitäkin avautuminen. Hallelujaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tää on taas niin tätä;25242535:
No ystävä tai kaveri. Mutta oliko taas aihetta kirjoittaa tänne? Ei. Pian tätä ihmettelyä löytyy sun blogistasikin. Joku toinen olisi antanut asian mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Mutta sun pitää tehdä siitäkin avautuminen. Hallelujaa.

Kerrohan nyt, mistä aiheesta mä saan kirjoittaa?

Kun oli aloitus mikä hyvänsä, niin aina on joku kitisemässä, että tällaisesta ei saa aloitusta tehdä. Älä lue, jos noin jumalattomasti kiristää.
 
  • Tykkää
Reactions: harmoillen
Alkuperäinen kirjoittaja tää on taas niin tätä;25242535:
No ystävä tai kaveri. Mutta oliko taas aihetta kirjoittaa tänne? Ei. Pian tätä ihmettelyä löytyy sun blogistasikin. Joku toinen olisi antanut asian mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Mutta sun pitää tehdä siitäkin avautuminen. Hallelujaa.

No mut kato ku ei kaikki välttämättä vielä tiedä, että Riepulla on ihan MIESpuolinen ystävä :O Kellään muullahan ei siis voi olla MIESpuolista ystävää, jolta saa jopa ihan korvikset! Iik!
 
  • Tykkää
Reactions: Ä92
[QUOTE="vieras";25242554]No mut kato ku ei kaikki välttämättä vielä tiedä, että Riepulla on ihan MIESpuolinen ystävä :O Kellään muullahan ei siis voi olla MIESpuolista ystävää, jolta saa jopa ihan korvikset! Iik![/QUOTE]

Missä mä niin olen sanonut? Meinaatko, että Mummeliisa on ainoa palstalainen, joka saa miespuolisesta ystävästää kirjoittaa?

Asia ei kuule ole mulle mikään juttu, mutta joillekin muille näyttää olevan. Siksi tätä ihmettelinkin.
 
Kerrohan nyt, mistä aiheesta mä saan kirjoittaa?

Kun oli aloitus mikä hyvänsä, niin aina on joku kitisemässä, että tällaisesta ei saa aloitusta tehdä. Älä lue, jos noin jumalattomasti kiristää.

Oletko koskaan pysähtynyt miettimään MIKSI aina joku kitisee aloituksistasi? Koska yhdeksän kymmenestä on turhia, tylsiä ja täysin mitäänsanomattomia.

Kirjoita välillä jostain muusta kuin itsestäsi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tää on taas niin tätä;25242593:
Oletko koskaan pysähtynyt miettimään MIKSI aina joku kitisee aloituksistasi? Koska yhdeksän kymmenestä on turhia, tylsiä ja täysin mitäänsanomattomia.

Kirjoita välillä jostain muusta kuin itsestäsi.

Tämäkään aloitus ei koske minua kuin välillisesti :laugh: :laugh: :laugh:

Ja katsopa huviksesi aloituksia vaikka viideltä ekalta sivulta. Kyllä niistä valtaosa käsittelee aloittajan itsensä elämää tavalla tai toisella.
 
avarakatseinen oletkaan itse ja ihastuttava ihminen kun sinulla on MIESpuolinen ystävä.

omani (MIESpuolinen ystävä) on kaikeksi onneksi homo.
Niin ei tarvi tuttavien järkyttyä josko joskus lahjan saisin.

Ja nyt huomaa, mies ja homo. Kaksinkertainen palstalesomisvoitto. Älkää silti kadehtiko, voitte varmaan jostain löytää itsellennekin sellaisen?
 
  • Tykkää
Reactions: Rieputarallaa
Tämäkään aloitus ei koske minua kuin välillisesti :laugh: :laugh: :laugh:

Ja katsopa huviksesi aloituksia vaikka viideltä ekalta sivulta. Kyllä niistä valtaosa käsittelee aloittajan itsensä elämää tavalla tai toisella.

No olihan tässä tarkoitus vähän kehua sillä, että olet saanut miespuoliselta ystävältä korun lahjaksi.

Ja toinen seikka, muiden ketjuissa on yleensä joku pointti. Sä pyytelet peukuttamaan "salaisuuden" takia tai hehkutat sitä että saat luvan ostaa sohvan, valitit kuukausitolkulla jalastasi kuin sen kanssa olisi tullut maailmanloppu, tai ihmettelet mikseivät muut vie lapsiaan kesäteattereihin.

Kuinka paljon itse luet muiden tylsiä jorinoita tapahtumaköyhistä päivistä päivästä ja viikosta toiseen? Niinpä.
 
Ihmisillä on erilaisia moraalikäsityksiä, entäs sitten.

En itsekään käyttäisi. Se ei vain tuntuisi oikealta. En tosin olisi noin moukkamainen kuin kaverisi, että päivittelisin jos joku muu niin tekee...
 
Ihmisillä on erilaisia moraalikäsityksiä, entäs sitten.

En itsekään käyttäisi. Se ei vain tuntuisi oikealta. En tosin olisi noin moukkamainen kuin kaverisi, että päivittelisin jos joku muu niin tekee...

Niin ja lisään tuohon, että mieheni on minun paras ystäväni, joten minusta tuntuu aina jotenkin "oudolta" kun ihmisillä on elämänkumppanit ja ystävät erikseen ;)
 
Sain ystävältäni lahjaksi korvikset. Laitoin ne tietenkin joulun kunniaksi heti korviin, punaiset kun ovat. Toinen kaverini, tai no, oikeastaan tuttavani, ihasteli koruja, kysyi mistä olen ne hankkinut. Kerroin. Tästä tuttavani kauhistui. On kuulemma kieroutunutta, outoa, kummallista ja ties mitä, että käytän koruja julkisesti, olenhan saanut ne MIEHELTÄ, joka ei ole puolisoni.

En taas tajua.

Herttaisen vanhanaikaista oikeastaan. :D

Isoäitini oli saada sydärin, kun kerroin käyväni välillä yksin tanssiravintolassa ja antavani vieraiden miesten tanssittaa minua, kun omani ei tanssi. Vielä pahempaa oli, ettei miestäni yhtään haittaa.

Jos kyse on nuoresta ihmisestä, niin on vähän outo tapaus.
 

Yhteistyössä