Sain ystävältäni lahjaksi korvikset. Laitoin ne tietenkin joulun kunniaksi heti korviin, punaiset kun ovat. Toinen kaverini, tai no, oikeastaan tuttavani, ihasteli koruja, kysyi mistä olen ne hankkinut. Kerroin. Tästä tuttavani kauhistui. On kuulemma kieroutunutta, outoa, kummallista ja ties mitä, että käytän koruja julkisesti, olenhan saanut ne MIEHELTÄ, joka ei ole puolisoni.
En taas tajua.
En taas tajua.