Mun mielestä sulla on kaks vähän nurinperin ilmaistua asiaa tossa hakemuksessa.
"Etsitte ennakkoluulotonta, innokasta ja tuloshakuista myyjää, joka kykenee itseohjautuvaan, aktiiviseen ja oma-aloitteiseen myyntityöskentelyyn. Olen juuri tälläinen. "
Tää kuulostaa musta tätä että sä luit noi ominaisuudet niiden työpaikkailmoituksesta, ja toteat että joo, just mä. Käännä noi asiat mielummin omaksi oivallukseksesi kirjoittamalla se muotoon:
"Olen ennakkoluuloton, innokas ja tuloshakuinen työntekijä, joka kykenee aktiiviseen, oma-aloiteiseen ja yhteistyökykyiseen myyntityöskentelyyn." Ja mun mielestä perään voit vielä mainita sen kaupallisen koulutuksesi.
Toinen nurinkurinen kohta on:
"En asennoidu työntekoon niin, että se olisi vain pakollinen rutiini päivässä vaan haluan työltä enemmän ja haluan itse antaa sille enemmän ja sitoutua tekemääni työhön. Haluan haasteita sekä kehittää itseäni ja oppia uusia asioita."
Kirjoita sekin samaan tapaan toisinpäin: "Etsin työtä johon voin sitoutua. Haluan työstäni enemmän kuin pelkän rutiinin, haluan antaa täyden panokseni joka päivä, ja saada ilon ja onnistumisen tunteita oppiessani uusia asioita ja kehittyessäni työssäni."
Huomasin myös ettei hakemuksessasi mainita missään kohtaa minkä ikäinen olet? Mielestäni se kannattaisi ujuttaa johonkin väliin.