Onko tämmöisellä merkitystä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja W
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

W

Vieras
En tiedä mitä teen, pitäiskö asia ottaa puheeksi miehen kanssa vai ei, onko tällä ylipäätänsä mitään merkitystä, enää? Vaikeaksi pistää.. Joskus useita vuosia sitten meillä oli pieni kriisi; mies jäi tekstiviestittelystä toisen naisen kanssa kiinni, kun ensin tämä nainen oli ollut jatkoilla miehen ja tämän muutaman ystävän kanssa miehen kämpillä, tällöinkin kuulemma mitään ei ollut tapahtunut. Mies kertoi tästä yökyläilystä kyllä avoimesti ja sanoi että mitään ei tapahtunut mutta näin kävi, että nainen yöpyi siellä, oli kuulemma lähtenyt miehen kaverin matkaan joka myös yöpyi siellä. Kaikki kuulemma jäi viestittelyn asteelle plaaplaa. Emme asuneet silloin vielä yhdessä, mutta olimme olleet yhdessä kuitenkin jo reilun vuoden. En koskaan saanut selville mitä viestittely esim. koski, ainoastaan että sitä tapahtui muutaman kerran ja eniten siinäkin vaivasi se, että mies valehteli viestittelystä, eli väitti että viestitteli kaverinsa kanssa mutta olen aina huomannut jos hän valehtelee ja tunnusti sitten lopulta. Halusin uskoa miestä ja uskoin. Jätin asian taakse, en tosin kovin onnistuneesti koska tämä vaivaa vieläkin silloin tällöin.

Tosiaan. Nyt asia nousi taas pintaan. Mietin, että pettikö mies mua kuitenkin silloin? Miksi HÄN olisi viestitellyt naisen kanssa, jos kerta oli miehen kaverin matkaan lähtenyt? Onko sillä merkitystä jos mies silloin petti? Miehen kaveri on vakuutellut minulle että tosiaankaan tällä naisella ja miehelläni ei ollut mitään, mutta kaverit nyt aina pitää kavereiden puolia.

Meillä kuitenkin arki toimii, on hauskaa yhdessä, seksiä riittää, kaikki on kertakaikkiaan hyvin, lukuunottamatta tätä pientä fiaskoa joka edelleen mielessäni kummittelee. Miten pääsen asiasta eroon? En kuitenkaan pääse enää paikanpäälle katsomaan mitä siellä tapahtui oikeasti. Mitä ne viestit piti sisällään jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Jos siitä on vuosia aikaa - UNOHDA. Mitä väliä sillä enää on?

Niinpä, välillä unohdankin. Mutta outo ihmisen mieli; se nousee silti aina välillä pintaan ja mietin että mitä jos... niin mitä jos. Mitä väliä sillä enää on? En tiedä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
puhu miehellesi, nàtisti.. syyttàmàttà. pyydà kertomaan totuus, luvaten antaa anteeksi. voistko antaa anteeksi?

Noin olen tehnyt. Mutta mies sanoo ettei mitään tapahtunut ja että miksi turhaan kannan painavaa kiveä sydämellä tän asian tiimoilta.

En usko, että voisin. Valehtelu olisi pahinta. Jos silloin olisi heti tunnustanut niin varmaan olisin voinut työstää asiaa ja ehkä emme koskaan olisi muuttaneet yhteen ja menneet naimisiin, mutta kun tässä olisi jo monia vuosia eletty "valheessa" niin en usko...

Alkuperäinen kirjoittaja W:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
puhu miehellesi, nàtisti.. syyttàmàttà. pyydà kertomaan totuus, luvaten antaa anteeksi. voistko antaa anteeksi?

Noin olen tehnyt. Mutta mies sanoo ettei mitään tapahtunut ja että miksi turhaan kannan painavaa kiveä sydämellä tän asian tiimoilta.

En usko, että voisin. Valehtelu olisi pahinta. Jos silloin olisi heti tunnustanut niin varmaan olisin voinut työstää asiaa ja ehkä emme koskaan olisi muuttaneet yhteen ja menneet naimisiin, mutta kun tässä olisi jo monia vuosia eletty "valheessa" niin en usko...

Nyt kun asiaa pohdin kaikilta kanteilta niin onhan tässä toisaalta monia hyviä vuosia eletty yhdessä. Onnellisimpia vuosia koko elämäni aikana. Että... ehkä sittenkin voisin antaa anteeksi.

Liittyisköhän tää mun asian vatvominen johonkin omaan kriisiin? Että pelkään että se on totta, pelkään että niin tapahtuu ja kaikki hyvä menee rikki?

Yhteistyössä