Mieheni oli samassa porukassa naisen kanssa eilen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voivoi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja rakastajatar:
varmaan se sun mies vehtaa tällä hetkelläkin jonkun kanssa.(Se ei sitä tietenkään kerro.) Ei se pakosti ole seksuaalista, mutta voihan olla myös että se käy jotain panemassakin. On paljon ukkomiehiä jotka eivät ole tyytyväisiä kotona saamaansa huomioon/Seksin määrään. Silti tämä ei tarkota sittä etteikö mies rakastaisi vaimoaan. Harva mies jättää perheensä rakastajattaren takia.
ja toiset rakastaa kahta naista.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voitko nyt kuitenkin vastata kysymykseen, että mitä sitten kun toinen ei ole ollut kykenevä vastaamaan itsestään parisuhteessa vaan on ollut uskoton?
Turha puhua pelkästä luotamuksesta siinä vaiheessa kun se on jo menetetty. Itse en ainakaan luottaisi mieheen, että ei päätyisi uudestaan tämän naisen kainaloon, jota on jo aikaisemmin lämmitellyt...

En ole se, jolta kysytään, mutta vastaan silti, että siinä vaiheessa se uskoton osapuoli heivaisi kamansa poikamiesboksiin...

Ihan mielenkiinnosta: mikä on uskottomuutta? Pussailu, henkevien puhuminen, halailu, nukkuminen autossa sylikkäin, pano, pitkäaikaissuhde? Mitä jos jotain näistä tai kaikkia tapahtuu, etkä tiedä, eihän se satuta? Uskottomuus on näköjään täälläkin sellainen tabu, että pihalle vaan ja heti, ei meillä niin tapahdu, mutta valitettavasti olen nähnyt kymmeniä, ellen satoja tapauksia, sitä tapahtuu kaikkialle, ehkä olen kyynistynyt, ehkä en, mutta jos sääntöjä täytyy erikseen ruveta laatimaan mitä saa tehdä ja mitä ei, niin eihän siinä ole mitään luottamusta ja kunnioitusta toisen tekemisiin.

Pussailu - siinä rajoilla
henkevien puhuminen - ei missään tapauksessa
halailu - ei missään tapauksessa
sylikkäin nukkuminen - ei mielestäni (riippuu kyllä vähän siitä, että mitä ajatuksia muutoin pyörii mielessä )
pano - ehdottomasti kyllä (ellei avoin suhde)
pitkäaikaissuhde - ehdottomasti kyllä (ellei rakastajatar/rakastaja puolison luvalla otettu)

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Mä olen nyt ehkä hieman ilkeä jonkun mielestä, omasta mielestäni realisti ja aika monessa sopassa keitetty... Mutta jotenkin tulee mieleen, että jos tuo on sun elämän ja parisuhteen suurin ongelma, niin olisit helvetin tyytyväinen elämääsi! Toisilla ihmisillä kun on ihan oikeitakin ongelmia!

Voi vitun idiootti!Omasta mielestä realisti?!Kato kuule peiliin!Että olet lapsellinen!Sä et voi mistään tietää mitä muita onglemia ap;llä kentiäs on,tämä nyt oli vain ehkä yksi niistä.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja arki:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Unohtuipa vielä mainitu, että sain raskausaikana tuon tapauksen yhteydessä tietää, että mies myös suuteli erään toisen naisen kanssa aivan suhteemme alussa, siitä nyt on jo vuosia aikaa. eli tällaisia juttuja on enemmänkin, ei seksiä, mutta pienempiä juttuja. onko kohtuutonta, jos vaadin, että mies ei enää mene siihen porukkaan yksikseen iltaa viettämään?

Suudeltavia naisia löytyy vaikka punttisalilta, jos miehellä taipumusta on.

Onhan se hieman eri tilanne jos alkoa otetaan kaveripiirissä ja paikalla on joku jonka kanssa jotain vispilää on jo ollut. Kyllä meikäläisestä tuntuis hassulta, ei se ihan normaalitilanne ole.

Oonko mä aivan outo? Mulla ainakin vanhat poikaystävät ja "sutinat" on jääneet pysyvästi kaveripiiriin, kuten miehelläkin ja monestikin juhlitaan samoissa porukoissa, yksin tai erikseen. Minusta se on aivan normaalia.

Onko susta myös normaalia jos toinen teistä käy kuumana jonkun muun kanssa näissä menoissa?

Musta ap:n reagoinnissa ei ole mitään epänormaalia. Päinvastoin, olisi epänormaalia reagoida sattuneen jälkeen kuin kaikki olisi kunnossa. Sanoisin sinulle että pistä raja kulkemaan naikkosen näkemisessä miehellesi. Hän joko hyväksyy tai sitten ei. Mutta älä alistu kärsimään enää. Sillä jos urheana nyt annat periksi, vain sinä ja ainoastaan sinä olet koko tapahtuman kärsijä suhteessanne. Miehesihän ei ole menettänyt mitään vaikak hän teki väärin.

Yhteistyössä