Alkuperäinen kirjoittaja Hui!:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Hui!:
Alkuperäinen kirjoittaja muuttaja:
harkitsen muuttoa pienestä itäsuomalaisesta kaupungista suurempaan, mutta pääkaupunkiseutu ei ehkä kiinnosta kovinkaan paljon asuntojen hintojen ja mamupitoisuuden takia. Olen asiantuntijatehtävissä joten kaupunki johon muutan, saisi olla ns. teknologiapainotteinen kasvukeskus (esim. oulu, jyväskylä, tampere jne).
Mikä on tampereen tilanne tällä hetkellä? Onko paljon "kulttuuria rikastuttavia maahanmuuttajia"? Ovatko asunnot valtavan kalliita? Onko kaupunki muuttunut jo liian "suurkaupunkimaiseksi" vai vieläkö on sellainen kotoisa tunnelma (ainakin lomareissun perustella tuntui kivalta kaupungilta).
Jos tamperelaisia paikalla, niin mikä asuinalue olisi lapsiperheelle paras? Eli neuvolat, hyvät päiväkodit jne lähellä.
Mitäs jos työssäsi joudut kohtaamaan tai jopa työskentelemään mamujen kanssa?! Juoksetko karkuun tai otatko nenästä kiinni?
Buhahaaaaa... ei somput käy töissä, joten sitä pelkoa ei ole.
Siis suomennettuna: et taida itse käydä töissä tai missään muuallakaan jos et näe somalialaisia työelämässä.
Tässähän oli puhe maahanmuuttajista, ei vain somalialaisista.
Siis pitäsikö vastata somaliaksi?
Totta en käy töissä, minulla on oma firma ja ei ole tarvetta käydä töissä.
Bytheway... somaleilla on suurin työttömyysluku suomessa kaikista kansallisuuksista, about 50%. Ja nekin jotka on töissä ovat enimmäkseen sellaisissa turhissa suojatyöpaikoissa eli näennäisesti työllistyneet tai ovat tulkkeja yms turhaa shittiä.
Joo, onhan täällä kebabbeja, jotka ovatkin oikein siunaus tälle maalle ja tuovat paljon verotuloja... jos edes maksaisivat niitä.
Kerroppa nyt mitä hyötyä niistä mamuista on?