Onko tapailemani mies täysi huijari? Mitä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joulukoriste
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27638510]Siis miksi aikuisen ihmisen pitäisi reagoida omaan täydelliseen pelisilmän puutteeseen lapsellisuuksilla?[/QUOTE]

Jaa, ihan vaan vaikka näpäyttääkseen takaisin. Ihme asenne teillä on monilla, "käännä toinenkin poski". Mitä siitä ikinä mulkut oppii jos aina vaan niellään tappio ja kadotaan takavasemmalle? Eikö kerrankin vois pistää samalla mitalla takaspäin niin oppisi tuollaisetki miehet että pelaamisessa on aina riski.

Nimim. itse juuri kuulin että nykyiselle alkavalle tuttavuudelle (oisin ollut vakavissani) oli mun yhden illan juttu jostain aikojen takaa väittänyt että mä oisin haukkunut tän uuden miehen hänelle minuuttimunaksi. Oli sattumalta käynyt ilmille että molemmat tuntevat mut, enkä keksi muuta syytä tälle paskaa puhuvalle miehelle tuollaiseen kuin kateus. En nimittäin oo tätä kundia nähnyt vuosiin, miten oisin hälle voinut tästä uudesta miehestä puhuakaan.

Minusta paras kosto on se, että et koskaan vastaa hänelle mitään. Et mihinkään viestiin, etkä soittoihin.
Saisi itse sitten ihmetellä missä teki väärin.
Älä ihmeessä ala selitellä mitään, vaan jätät ukkelin oman onnensa nojaan vain ilman mitään vastauksia, ihmetelköön keskenään!

Kurjaa sinun kannaltasi, mutta oletteko missään vaiheessa sopineetkaan oikein mistään muusta, vakavammasta?
Kyllä itsellänikin oli aikoinaan useampi kierrossa ja aina haku päällä, koska ei ollut mitään pysyvämpää ja vakavampaa sovittuna. Sitten ihan sattumalta osui kohdille mr oikea ja se oli siinä.
Mies ei välttämättä edes tajua tekevänsä mitenkään väärin sinua kohtaan. Joten joko dumppaat tai sitten pelaat samoilla säännöillä. Miehet kyllä yleensä kummasti kaikkoavat itse kun huomaavat naisen toimivan samoin kuin itsekin.. :D

Aikamoisen häntäheikin olet haaviisi onkinut. Parasta on vain päästää hänet jatkamaan saalistustaan. Seksiä tyyppi vain näyttää kaipailevan. Ei tuollaisen kanssa voi kunnollista suhdella luoda.

Mä en ihan ymmärtäny missä kohtaa mies oli ap:ta huijannut? Mun mielestä harvinaisen rehellisesti on kertonut mitä ap:lta haluaa. Saattaa todella etsiä elämänkumppania, ap ei napannu, sanoi suoraan, että ollaan kavereite with benefits, ap:lle ei kelpaa, mitä hittoa ap vielä tätä pohtii? Eikö menny perille, että tuosta ei mitään isoa romanssia tule ja jos ei kiinnosta seksisuhde niin sanot ok, onnea jatkoon ja siirryt eteenpäin.

mä kerran törmäsin chatissa kahteen mieheen,jotka ehdottelivat kaikenlaista törkeää.Järkkäsin treffit molempien kanssa kolmen sepän patsaalle samaan aikaan,sovittiin että rinnuksiin laitetaan vakoinen kukka(oli kesä).Minä vaan en saapunut paikalle,eivätkä nämä miehet tienneet toisitaan mitään...vasta ehkä sielää kohtaamispaikalla :D

Lähtemään koston tielle. Olen itse neljä kertaa kostanut playereille, eikä ole kannattanut jälkikäteen ajateltuna. Kyllä, ne kaikki lopulta retkahtivat ja halusivat punaista tupaa ja perunamaata, mutta mitä itse kostuin? En yhtään mitään, tunteet kuolivat lopullisesti vedättämisen aikana.
Paremmin olisin tehnyt jos olisin vain lähtenyt, taakse katsomatta. Unohtanut koko tyypin, koska vaikka rakkaudessa saisikin nenilleen, on parempi saada joltakulta muulta kuin omalta itseltään.
Pelurikin on vain ihminen, usein aika rikkinäinen, epävarma ja rakkautta kaipaava. Ei siinä ole mitään iloa nujertaa sellainen ihminen.

• Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips
Nyt olet saanut selville, millaisen seksihullun kusipään kanssa olet ollut tekemisissä.
Jätä tuo tuttavuus. Ei ollut sinun arvoisesti. MUISTA: Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan. Eli edestään löytää.
paska jätkä!

Miksi mies on kusipää? Jos he eivät seurustele, niin eikö miehellä silloin ole oikeus tapailla muita? Ei tuossa mun mielestä ole mitään kusipäisyyttä, ainoastaan normaalia nykymenoa kukasta kukkaan.

Eikä mies mielestäni kuulosta seksihullulta. Päin vastoin, normaalia nykymenoa.

Mutta jos et halua tuollaista miestä, niin tee pari feikkitreffiä, etkä saavu paikalle. Sitten katselet miehen reaktioita sen jälkeen. Eli alkaako hän taas haluamaan sinulta enemmän. Mutta kannattaako se enää siinä vaiheessa? Tuskin kuitenkaan on kovin vakavasti liinkenteessä.

[QUOTE="emppu";27640999]mä kerran törmäsin chatissa kahteen mieheen,jotka ehdottelivat kaikenlaista törkeää.Järkkäsin treffit molempien kanssa kolmen sepän patsaalle samaan aikaan,sovittiin että rinnuksiin laitetaan vakoinen kukka(oli kesä).Minä vaan en saapunut paikalle,eivätkä nämä miehet tienneet toisitaan mitään...vasta ehkä sielää kohtaamispaikalla :D[/QUOTE]

Mikset mennyt itse sinne kolmen sepän patsaalle ilman kukkaa? Katselijaksi ;)

Kyllähän mies on antanut AP:lle selvästi toivoa uskoa jotain muuta.. "katsotaan miten etenee", sydämiä, olet naisista ykkönen yms?
Mä ymmärrän tuosta tilanteesta sen, että mies haluaa tapailla nyt pääasiassa vain AP:ta ja voi kyllä pitää tätä potentiaalisena vaimoehdokkaana, mutta ei ole varma mitä haluaa..

Miehen käytös on kuitenkin vähän kusipäistä..

Yhteistyössä