Onko teidän kodissa "ominaishajua"? Tunnistatko sen? Monilla on sellainen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lynx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä luulen että meillä haisee ihan vaan paskalle ja tunkkaselle :snotty: . Siis ainakaan itse en osaa haistaa että muulta tuoksuis. Mutta muiden kotoa kyllä tuon tuoksun tunnistaa, moniltakin.

Viimeks just nuuhkutin Umbrellan antamia vaatteita Peikkikselle. Ne tuoksui NIIN hyviltä =) . Ja jos ollaan oltu anoppilassa, niin kyllä sen vaatteista haistaa myöhemmin, hyvä tuoksu :).

Mä joskus oikein väkisin yritin meille jotain tuoksua. Suihkin milloin mitäkin hajustetta ja muuta. Mutta ei...tunkkainen vaan haisee :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
On meillä sen jälkeen, kun tähän kämppään muutettiin. Hometta ei ole eikä kosteutta, mut täällä on semmoinen ominaishaju, jota en saa pois (en tykkää siitä ). Ei sitä muuten huomaa, mutta kun tulee kotiin, kun on ollut pois, niin sitten huomaa. Tai sitten, kun menee muualle, huomaa, että omat vaatteet "haisee". =)

Meilläkin on tuommoinen outo tunkkainen haju, enkä mäkään tykkää siitä. Homettakin täällä periaatteessa voi olla, sitä ei ole rakenteista tutkittu. Harkinnassa on, että tutkitaanko, koska oireita meillä ei juurikaan ole... jotain pientä ainoastaan mulla, joka voi olla muustakin johtuvaa. Pinnoissa ei näy merkkejä homeesta.

Lapsena tunnistin, haistoin ne todella selvästi. Nykyään pitää enempi haistella ja miettiä asiaa. Muistan esim. kummieni luona olleen todella voimakkaan tuoksun.

Mä olen jotenkin kuvitellut, että se ominaishalu tulee niistä ihmisistä jotka talossa asuvat (jokaisellahan on oma ominaishajunsa), eikä niinkään toisinpäin....

On.

Itse sitä ei juurikaan haista, muuta kuin poissaolon jälkeen.

Toisten kotien ominaishajut kyllä huomaa heti.

Ihmisistähän se haju sinne kotiin tulee eli on perheen ihmisten ominaishajua.

Yhteistyössä