Onko teidän menkat muuttuneet raskauden ja synnytyksen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla oli aiemmin tosi epäsäännöllinen kierto. Menkkoja edelsi aina muutaman päivän tiputtelu ja itse kuukautiset oli tosi niukat. Raskaaksi tulin vasta ivf:llä (selittämätön, mutta eihän tuo mun kierto ainakaan optimaalinen ollut). Nyt imetyksen loputtua mulla on ollut kolmet kuukautiset ja ne on ihan erilaiset. Kierto molemmilla kerroilla 32, paljon runsaammat kuin ennen, eikä yhtään tiputtelua. Tässähän alkaa jo kohta herätä pieni toivonkipinä, että ehkä me saataisiinkin toinen lapsi ilman hoitoja...

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Mulla muuttui menkat niukemmiksi ja mikä parasta ekaan synnytykseen jäi ne helvetilliset menkkakivut jotka kaatoi mut usein sänkyyn oksentelemaan.

Peesailen pitkälti tätä. Oksentanut sentään en ole, mutta helpotti kovasti.

Minulla ennen raskauksia oli kierto 30-35 päivää. Vauvan saannin jälkeen kierto on heitellyt 25-34 päivän välillä. Ennen raskauksia vuoto kesti viikon, nyt 5 päivää. Kaikki kuukautis kivut myös loppuivat, kun esikoinen syntyi.

mulla oli aina päivälleen,jopa tunnilleen, tarkka kierto tasan 29 pv. ekan raskauden jälkeen kierto piteni ja oli pitkään myös epäsäännöllinen.
nyt kiva nähdä miten käy toisen raskauden jälkeen..

Mulla ollu nyt neljät menkat raskauden jälkeen, ja kierto vaihellu 28-32 päivän välillä. Ennen oli säännölisesti tuon 28 päivää.
Nyt on ehkä hieman niukemmat, mutta kestää pitempään. Ennen raskautta kesti sen 5 päivää. Nyt noin viikon, josta viimeset 2-3 päivää on tiputtelua.
Ja menkkakipuja ei oo enään :)