Onko teidän mielestä ihan normaalia? Kuukautishäiriöstä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Käytän siis pillereitä ja kesken liuskan syömisen alkoi vuoto. Ihan niin kuin menkat mutta on kestänyt nyt 10 päivää. :o Lääkärissä olen käynyt ja hänen mielestään pillereiden aiheuttamaa (tämä siis siinä vaiheessa kun oli kestänyt vasta 3 päivää) ja käski vaan syödä liuskan loppuun ihan normaalisti. Kenellekään kokemusta tällaisesta?

Mitä pillereitä? Mulla cerazetet pisti koko homman ihan sekasin, ensin oli menkat pois yli vuoden, sitten alkoivat ja kestivät kaksi viikkoa, kaksi viikkoa väliä ja taas, kestivät kuukauden... Sitten loppuikin pillereiden syönti.

Mä söin Yasminelle-pillereitä ja kolmannen liuskan kohdalla kävi just nuin,et vuoto alko ennen kun piti. Normaalisti kahden ekan liuskan aikana voi vuotoa tulla, mut kolmannen liuskan kohdalla pitäs tasottua. Kun kävin kontrollissa, mulle sanovat,et ei riittänyt niissä tehot ja sitten vaihdettiin Yasmine-pillereihin (Yasminellet olivat niistä "miedompia"). Yasmine-pillerit sitten sopivat mulle. Harmi kun pillereistä ei tiedä kenelle ne käy ennen kun kokeilee...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Oletko vasta aloittanut pillerit vai syönyt niitä jo pidempään?

Ja muuten, merkki on Yasmin eikä Yasmine.

Vajaan vuoden syönyt.

Mulla on kanssa samaa merkkiä pillerit ja jo pitkään oon niitä syönyt. Nykyään jos en ihan säännöllisesti samaan aikaan pilleriä ota, saattaa tulla tuota välivuotoa aika helposti. Ennen ei näin ollut.

Hei mulla on ihan sama ongelma. ikinä ei ole ollut tällästä paitsi nyt tänä kesänä. Olen syönyt näitä omiani (cypretyl)6kk ja viime kuussa oli yks vuotopäivä keskellä kiertoa ja nyt tässä kuussa kaks viikkoa menkkojen jälkeen alko uus kuukautisvuoto tosi runsaana joka on kestäny jo pari päivää.

Yhteistyössä