alko-ongelmainen tahi alkoholisti? Tuli vaan mieleen tosta yhestä ketjusta kun joka toinen niin sanoi... Ja sitten perusteluja kiitos 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:No jos joku menee joka viikonloppu vaikka lauantaina baariin ja juo ittensä känniin, niin onko se alkkis![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Möörwa:Mun mielestä ongelma on sillon jos joka viikonloppu on pakko ottaa.
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:No jos joku menee joka viikonloppu vaikka lauantaina baariin ja juo ittensä känniin, niin onko se alkkis![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja Möörwa:Mun mielestä ongelma on sillon jos joka viikonloppu on pakko ottaa.
Ei oo pakko ottaa, ihminen tykkää vaan käydä baarissa ja olla kännissä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja Möörwa:Mun mielestä ongelma on sillon jos joka viikonloppu on pakko ottaa.
Ei oo pakko ottaa, ihminen tykkää vaan käydä baarissa ja olla kännissä![]()
Niinhän ne alkkikset sanovat että kännissä on kivaa... ja ilman alkoholia ei ole
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Silloinkin jos ottaa 2-3 saunasiideriä?
mä en ole ikinä juonut saunan jälkeen alkoholia :x en ymmärrä miks jotkut juovat edes,mä juon myös limsa tai mehuaAlkuperäinen kirjoittaja henkariikka:herää kysymys että miksi pitää juoda joka viikonloppu edes se 2-3...? ei sillä itsekkin ennen perhettä join mutta nykyään ei edes saunan jälkeen maistu kuin limpparia... paljon parempaaen siis tuomitse ketään mutta kertokaa mulle (ihan mielenkiinnosta)...
![]()