Onko teillä ikinä sellasia päiviä, että (omasta syömisestä)...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cathryn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Cathryn

Aktiivinen jäsen
17.12.2004
1 621
0
36
syötte vaan, mätätte suuhun KOKOAJAN jotain, eikä vaan ihan pieniä määriä. Maha on ihan täynnä, että oikein oksettaa, mutta kokoajan pitää syödä ja mielellään herkkua: pullaa, keksiä, sipsiä, karkkia, limsaa.

Mulla on tänään ollu semmonen. Ei tää enää normaalia oo. Jotain masennukseen liittyvää... Bulimiaa..? :o :/

Tän on pakko olla joku stressireaktio. Saan ikäänkuin lohdutusta syömällä päivän mittaan ihan mielettömästi ja sitten on kuitekin kauhee morkkis ja karmee olo henkisesti ja fyysisesti. |O :x :x

Oon lihonukkin taas parin viikon aikana varmaan 5 kiloo, karmee uimarengas, joka oikein VYÖRYY housujen yli. Tänään 4v oikeen leipokin mun mahaa ja töni sitä käsillään, kun oli mun sylissä ja sano, että ihanan pehmee äiti sun maha ja anto pusuja sille. Juu-u... :|

Mitenhän tästä alakulosta pääsis? Nuorimman kanssa yhtä taistelua ja siitä mua ahdistaa joka siunattu päivä sen kanssa kaikki arkijututkin, kun se on yhtä tulta ja tappuraa koko tyttö. :'(

sä taidat olla tunnesyöppö niinkun mäkin...eli välillä mättää mahdollisimman epäterveitä niin paljon ku voi kun on paha mieli ja sit taas tulee paha mieli kun on syöny järkyttävästi kakkaa.Mun ratkasu tähän on se et en mee kauppaan nälkäsenä enkä yksin, niin ei tuu ostettua mitään roskaruokaa.Meen siis aina miehen kaa kauppaan, ennen kävin yksinkin ja mussuttelin herkkujani kun ukko ei ollu kotona ja teeskentelin etten oo mitään syöny.tosi tervettä :)
Tsemppiä sinne!

Googlesta saa haulla 'syömishäiriötesti' pari testiä.
Itse tein noita aikoinaan, silloin oli enemmän testejä valikossa.
Niin tuli tuomioksi että häikkää on..

Syön joinakin päivinä itseni aivan turvoksiin, varsinkin iltaisin.
Sitten on päiviä etten syö juuri mitään. Kuukautiskierto ei vaikuta tähän.

Yritän pitää kaappini tyhjinä namista ja kaupassa kierrän namihyllyt.
Lähes joka ilta etsin kaapista hyvää mutta kun sitä ei ole, niin tyydyn leipäpalaan.
Rankaa on olla syömättä mutta jospa tämä tästä. =)