onko teillä koskaan sellainen selittämätön ahdistus ja levoton olo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ev

Vieras
mulla on ja aika usein. mikään ei ole vinossa, mutta kokoajan ahdistaa epämääräisesti ja on levoton olo. välillä mulla tulee tästä olosta ihan fyysisiä oireita, vatsaan alkaa ottaa ja oksettaa.... :(

nyt juuri tuo olo päällä ja oli pakko tulla tänne, en kestä vaan istuksia kotona.

On! Henkisesti jotenkin hätä. En tiedä johtuuko siitä kun syön yaz-pillereitä (toinen kohta syötynä), ei viime kerralla ennen taukoa ollut tällaista. :( Ehkä olet ollut liikaa kotona? Tee jotain mukavaa, se auttaa unohtamaan huonon olon ja murheet jos mieltä joku painaa ja se kumpuaa siitä jotenkin alitajuntaisesti. Voimia!

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
On! Henkisesti jotenkin hätä. En tiedä johtuuko siitä kun syön yaz-pillereitä (toinen kohta syötynä), ei viime kerralla ennen taukoa ollut tällaista. :( Ehkä olet ollut liikaa kotona? Tee jotain mukavaa, se auttaa unohtamaan huonon olon ja murheet jos mieltä joku painaa ja se kumpuaa siitä jotenkin alitajuntaisesti. Voimia!

joo, mulla tulee usein tää olo kotipäivän jälkeen. tänään oon vaan ollut, en ole ku vessat pessy. muuten sellaista haahuilua vaan täällä. ja nyt sit ahdistava olo.

kohta lähden lasten kanssa lenkittää koiria, jospa se siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

joo, mulla tulee usein tää olo kotipäivän jälkeen. tänään oon vaan ollut, en ole ku vessat pessy. muuten sellaista haahuilua vaan täällä. ja nyt sit ahdistava olo.

Kyllä se siitä ohi menee, ja toisaalta se ahdistus jatkuu ja jatkuu jos ajattelet sitä. Olisi hyvä jos pystyisit iloitsemaan siitä mitä teet..
antamaan kaiken energia itsestäsi johonkin tiettyyn tekemiseen ja keskittymään vain siihen, katso vaikka ilolla miten pienet nauttii (niin nelijalkaisetkin) ulkoilusta. :) arjesta voi tehdä hauskaa, ja pienet ilonaiheet poistaa tuota ahdistusta, toisina päivinä itsekin unohdan hetkeksi sen olon kun keskityn johonkin mieluiseen tekemiseen.. :)

Kyllä se siitä ohi menee, ja toisaalta se ahdistus jatkuu ja jatkuu jos ajattelet sitä. Olisi hyvä jos pystyisit iloitsemaan siitä mitä teet..
antamaan kaiken energia itsestäsi johonkin tiettyyn tekemiseen ja keskittymään vain siihen, katso vaikka ilolla miten pienet nauttii (niin nelijalkaisetkin) ulkoilusta. :) arjesta voi tehdä hauskaa, ja pienet ilonaiheet poistaa tuota ahdistusta, toisina päivinä itsekin unohdan hetkeksi sen olon kun keskityn johonkin mieluiseen tekemiseen.. :)

ihanaa kun joku kerrankin täällä kirjoittaa oikeesti kannustavasti eikä vaan vittuile. :) kiitos sinulle. olet ihana <3

ja se on tärkeää että pystyy analysoimaan itseään, näin pysyy jonkunnäköinen kontrolli olotilassa

voi vitsit... mun mies sanoo että analysoin liikaakin. :D

Mut sitä tarkotin että jos ei huoleen ole hätää ja silti ahdistaa niin se auttaa, että tiedostaa ettei asiat ole oikeasti niin päin prinkkalaa. Jos todella uskottelisi itselleen ankarasti että kaikki menee todella päin mäntyä ja syyttäisi ahdistumista vain esim. omasta epäonnistumisesta olemattomaan asiaan-tulisi hulluksi. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oli aikaisemmin useasti. Lopetin kahvin juomisen muista syistä ja ahdistus olo loppui siihen... että ainakin itselläni (liika) kofeiini aiheuttaa tuota.

Oisko mulla sit liian vähän ku nykyään menee aamukahvi vaan jos ehtii sitäkään? :D

ja se on tärkeää että pystyy analysoimaan itseään, näin pysyy jonkunnäköinen kontrolli olotilassa

voi vitsit... mun mies sanoo että analysoin liikaakin. :D

Mut sitä tarkotin että jos ei huoleen ole hätää ja silti ahdistaa niin se auttaa, että tiedostaa ettei asiat ole oikeasti niin päin prinkkalaa. Jos todella uskottelisi itselleen ankarasti että kaikki menee todella päin mäntyä ja syyttäisi ahdistumista vain esim. omasta epäonnistumisesta olemattomaan asiaan-tulisi hulluksi. :)

juu totta turiset. mulla on taipumusta märehtiä 10v sitten tekemissäni virheissä.... se meni joskus niin pitkälle se homma että sain ihan paniikkikohtauksia siitä. onneksi ne ajat on jo takana.

nykyään tulee tälläisiä oloja joskus liiasta "tylsyydestä", eli juuri siitä eettä on vaan kotona eikä tee oikein mitään. kyllä tää tästä. :)

Mullakin on vaan kotona olosta varmaan. :) Ja nuo suuret hormonipitosuudet voi edesauttaa tätä menoa, mulle sanottiin että tuo yaz on markkinoiden pienipitoisin pilleri (pienikokoinen kun olen niin vaikuttaakohan se sit jotenkin jytymmin, en tiedä) ne on varmaan sit melkosia pitosuuksia joihin kehon pitää tottua... ja noi kun sopii kuulema vaan tupakoimittamille..
Ehkä meikäläisessä ois sittenkin psykologin ainesta... ;) Voimia sinne vielä toivon, onhan sulla tukiverkostoa? :) Oisko sulla aikaa harrastaa jotakin, siitä olisi iso apu. :)

Mullakin on vaan kotona olosta varmaan. :) Ja nuo suuret hormonipitosuudet voi edesauttaa tätä menoa, mulle sanottiin että tuo yaz on markkinoiden pienipitoisin pilleri (pienikokoinen kun olen niin vaikuttaakohan se sit jotenkin jytymmin, en tiedä) ne on varmaan sit melkosia pitosuuksia joihin kehon pitää tottua... ja noi kun sopii kuulema vaan tupakoimittamille..
Ehkä meikäläisessä ois sittenkin psykologin ainesta... ;) Voimia sinne vielä toivon, onhan sulla tukiverkostoa? :) Oisko sulla aikaa harrastaa jotakin, siitä olisi iso apu. :)

mulle ei käy mitkään pillerit. kokeilin aikoinaan ties mitä mutta musta tuli ihan kamala. itkin ja raivosin ja nauraa hekotin kaikkea viiden minuutin sisällä. :D toivottavasti sulla menis ohi, ettö tottuisit niihin. min kroppa ei koskaan tottunut.

mä harrastan lasten kanssa periaatteessa, neljästi viikossa heillä on harkkoja ja kerran viikkoon käydään koko perhe uimassa. omia harrastuksia ei ole kun ei oikein aika tahdo riittää. tai no, jos koirat ja niiden lenkitykset voi sanoa harrastukseksi niin sitten ne. :)

Ennen taukoa ei ollut mitään ongelmaa, ja on vähän helpottanut. Sen asian eteneminen on myös omasta päästä kiinni, juurikin pitää koettaa unohtaa tms. :) Koeta ap järjestää myös omaa aikaa, ja nauti arjesta. :)

tulee nytkin on sellainen. KAIKKI ahdistaa ja vituttaa. yks vitutus johtaa toiseen vitutukseen ja se seuraavaan. esim. nyt ahdisti ku jalkakarvat rehotti, ku sain ne lopult nypittyy helpotti. vähän.

mut perkele en kyl kestä!

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
tulee nytkin on sellainen. KAIKKI ahdistaa ja vituttaa. yks vitutus johtaa toiseen vitutukseen ja se seuraavaan. esim. nyt ahdisti ku jalkakarvat rehotti, ku sain ne lopult nypittyy helpotti. vähän.

Mut sää tiedät esim. että jalkakarvat nyppii sua. Ok. Mä kun en tiedä mikä mua ahdistaa kun se olo tulee. On vaan hätä eikä tietoa mistä johtuu.. joten sulla on asiat ihan "mallillaan"..

Alkuperäinen kirjoittaja joo:

Mut sää tiedät esim. että jalkakarvat nyppii sua. Ok. Mä kun en tiedä mikä mua ahdistaa kun se olo tulee. On vaan hätä eikä tietoa mistä johtuu.. joten sulla on asiat ihan "mallillaan"..

no joo mä osaan kohdistaa osan siitä mikä mua ahdistaa mut sit on myös paljon muuta mitä mä en osaa kohdistaa ja kaikki velloo päässä. mä en kestä sitä.

Uusimmat

Yhteistyössä