N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja noh:Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Tulisikohan mustakin seesteinen jos vaihtaisin teehen? -_- *zen*
Mä juon teetä, harvoin aamukahvit-ja yhtä hullun tunne on välillä. Tuskin se siitä on kiinni...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:juu totta turiset. mulla on taipumusta märehtiä 10v sitten tekemissäni virheissä.... se meni joskus niin pitkälle se homma että sain ihan paniikkikohtauksia siitä. onneksi ne ajat on jo takana.
nykyään tulee tälläisiä oloja joskus liiasta "tylsyydestä", eli juuri siitä eettä on vaan kotona eikä tee oikein mitään. kyllä tää tästä.![]()
Oli aikaisemmin useasti. Lopetin kahvin juomisen muista syistä ja ahdistus olo loppui siihen... että ainakin itselläni (liika) kofeiini aiheuttaa tuota.
mulla on ja aika usein. mikään ei ole vinossa, mutta kokoajan ahdistaa epämääräisesti ja on levoton olo. välillä mulla tulee tästä olosta ihan fyysisiä oireita, vatsaan alkaa ottaa ja oksettaa....
nyt juuri tuo olo päällä ja oli pakko tulla tänne, en kestä vaan istuksia kotona.
no joo mä osaan kohdistaa osan siitä mikä mua ahdistaa mut sit on myös paljon muuta mitä mä en osaa kohdistaa ja kaikki velloo päässä. mä en kestä sitä.
mulla on ja aika usein. mikään ei ole vinossa, mutta kokoajan ahdistaa epämääräisesti ja on levoton olo. välillä mulla tulee tästä olosta ihan fyysisiä oireita, vatsaan alkaa ottaa ja oksettaa....
nyt juuri tuo olo päällä ja oli pakko tulla tänne, en kestä vaan istuksia kotona.