onko teillä koskaan sellainen selittämätön ahdistus ja levoton olo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
juu totta turiset. mulla on taipumusta märehtiä 10v sitten tekemissäni virheissä.... se meni joskus niin pitkälle se homma että sain ihan paniikkikohtauksia siitä. onneksi ne ajat on jo takana.

nykyään tulee tälläisiä oloja joskus liiasta "tylsyydestä", eli juuri siitä eettä on vaan kotona eikä tee oikein mitään. kyllä tää tästä. :)

Voih, niin minäkin märehdin. Ja muistelen kaikkia vääriä asioita joita jotkut ihmiset on sanonu mulle joskus 5-25v sitten. :)

muuten voxra on auttanut mua tosi hyvin - oon jaksanu tehdä enemmän kaikkea, siivoilla huonetta ja hääräillä kotona. (masennuslääke jota syön) olen herännyt aikaisemmin ja ollut tavallaan "iloinen" uudesta päivästä ja on ollut positiivinen olo aamusta alkaen. 300mg siis syön. eli hyvin on vaikuttanut tuossa mielessä, MUTTA. minulla on _SELITTÄMÄTTÖMIÄ_ ahdistuskohtauksia - se on oikeastaan sama mistä tuossa kirjeessä puhuin. ja olo on täysin sietämätön. tavallaan tunnet hirveetä pakokauhua ja luulet että hukut. muut ei kuitenkaan huomaa minusta sitä muuten ku että oon ihan "off" eli todella depressiivisen olonen, en puhu yhtään ja vastailen lyhyesti. kuitenkin itse tunnen ne olot ihan kamalina. oon itkeny nyt tänäänkin ihan kamalasti, kun sain esim kerran sen kaupungilla ollessani äitini kanssa. aivan JÄRKYTTÄVÄ olo, ei huhhuh. pakko oli päästä heti himaan. ja seur.pv toistu sama homma. viikko oli väliä, ja nyt, perjantaina se tuli minulle taas. ne olotilat ei millään tavalla liity mihinkään, siis ne voi tulla kotona koneella istuessa, kaupungilla ollessani, junassa yms... ei ole tilannetta mihin ne liittyisi. siks oon todella huolissani ja ahdistunut, koska joka kerta kun se tulee pelkään että se jäää päälle. tavallaan kaikki se energia ja ilo menee pois. jäljelle jää kamala tyhjyys, ahdistuneisuus.. aina vaan ajattelen että mitä jos olenkin ainut jolla tätä on. olen rukoillut että se loppuisi, olen epätoivoisesti valmis tekemään kaiken että se loppuisi. kohtaukset on nyt tihentyneet. että olisko tuo paniikkikohtaus vai joku muu? jotenkin kun siihen liittyy aina yleensä myös väsymyys ja rupeen nuokkumaan ja pakko mennä nukkumaan tavallaan sitä oloa pois kun on niin ahdistunut fiilis että ei ole muuta ulospääsyä tavallaan. mutta on ollut lievempiä joskus ennen lääkitystä. mutta yleensäottaen kaikki nämä on liittyny siihen että en oo ottanu lääkettä säännöllisesti. toivon että tuo on se syy. en halua lopettaa voxraa koska se on muuten auttanut niin hyvin. pelkään että minun täytyisi lopettaa se... olen miettinyt että olisikohan se sitten väsymyksen ja epäsäännöllisen lääkkeiden ottamisen tulos, en ole varma. ahdistaa, koska sillä hetkellä en pääse ulos tilanteesta. tulee kylmä hiki ja sietämätön olo päässä, jotenkin kaikki sumenee tavallaan taino siis en osaa selittää... :'( se on se tunne jolla ei ole nimeä.. auttakaa.. ;/ ja kertokaa oikeesti jos teillä on samaa tai samantapaista.. en kestä enää tätä..

[QUOTE="epätoivoinen";25892196]muuten voxra on auttanut mua tosi hyvin - oon jaksanu tehdä enemmän kaikkea, siivoilla huonetta ja hääräillä kotona. (masennuslääke jota syön) olen herännyt aikaisemmin ja ollut tavallaan "iloinen" uudesta päivästä ja on ollut positiivinen olo aamusta alkaen. 300mg siis syön. eli hyvin on vaikuttanut tuossa mielessä, MUTTA. minulla on _SELITTÄMÄTTÖMIÄ_ ahdistuskohtauksia - se on oikeastaan sama mistä tuossa kirjeessä puhuin. ja olo on täysin sietämätön. tavallaan tunnet hirveetä pakokauhua ja luulet että hukut. muut ei kuitenkaan huomaa minusta sitä muuten ku että oon ihan "off" eli todella depressiivisen olonen, en puhu yhtään ja vastailen lyhyesti. kuitenkin itse tunnen ne olot ihan kamalina. oon itkeny nyt tänäänkin ihan kamalasti, kun sain esim kerran sen kaupungilla ollessani äitini kanssa. aivan JÄRKYTTÄVÄ olo, ei huhhuh. pakko oli päästä heti himaan. ja seur.pv toistu sama homma. viikko oli väliä, ja nyt, perjantaina se tuli minulle taas. ne olotilat ei millään tavalla liity mihinkään, siis ne voi tulla kotona koneella istuessa, kaupungilla ollessani, junassa yms... ei ole tilannetta mihin ne liittyisi. siks oon todella huolissani ja ahdistunut, koska joka kerta kun se tulee pelkään että se jäää päälle. tavallaan kaikki se energia ja ilo menee pois. jäljelle jää kamala tyhjyys, ahdistuneisuus.. aina vaan ajattelen että mitä jos olenkin ainut jolla tätä on. olen rukoillut että se loppuisi, olen epätoivoisesti valmis tekemään kaiken että se loppuisi. kohtaukset on nyt tihentyneet. että olisko tuo paniikkikohtaus vai joku muu? jotenkin kun siihen liittyy aina yleensä myös väsymyys ja rupeen nuokkumaan ja pakko mennä nukkumaan tavallaan sitä oloa pois kun on niin ahdistunut fiilis että ei ole muuta ulospääsyä tavallaan. mutta on ollut lievempiä joskus ennen lääkitystä. mutta yleensäottaen kaikki nämä on liittyny siihen että en oo ottanu lääkettä säännöllisesti. toivon että tuo on se syy. en halua lopettaa voxraa koska se on muuten auttanut niin hyvin. pelkään että minun täytyisi lopettaa se... olen miettinyt että olisikohan se sitten väsymyksen ja epäsäännöllisen lääkkeiden ottamisen tulos, en ole varma. ahdistaa, koska sillä hetkellä en pääse ulos tilanteesta. tulee kylmä hiki ja sietämätön olo päässä, jotenkin kaikki sumenee tavallaan taino siis en osaa selittää... :'( se on se tunne jolla ei ole nimeä.. auttakaa.. ;/ ja kertokaa oikeesti jos teillä on samaa tai samantapaista.. en kestä enää tätä..[/QUOTE]

jotain tuollaista selittämätöntä ahdistusta on itsellänikin ollut, mietin vain mistä se johtuu. voiko kofeiini todellakin olla siihen syypää? vai joku muu mikä? kännykät ja langattomat yhteydet? sähköallergia?

tämä ei ole todellakaan kivaa. antakaa joku vastaus, rauhaton ja ahdistunut olo. todella ihmeel

On joskus ja sitten huomaan, että syöminen on jäänyt liian vähälle. Kunnon aterian jälkeen kurja olokin on helpottanut. Eri asia on sitten ollut pitkäaikaisemmat ahdistukset, joihin on auttanut terapia ja liikunta. Mutta silloinkin on ollut huolehdittava, että tulee syötyä vaikka ruoka ei maistu vähääkään.

Jos noita tulee usein voi kokeeksi pitää ruokapäiväkirjaa, mä huomasin et tietyt ruoat aiheutti noita joko ruoansulatusoireina tai sit jotenkin häikkäs hormoonitasoja...

Sokeritauti tai diabetes? Kilpirauhanen? Entä astma?

Suvussani ei ole mielenterveyden kanssa ongelmaisia, mutta jostain tämän on johduttava. Jatkunut keväästä asti, eikä ole todellakaan kiva olo. Sokeritauti on käynyt mielessä, kun ailahtelee niin kovasti olot välillä. Rättiväsynyt ja hetken päästä on energiaa.

mulla on ja aika usein. mikään ei ole vinossa, mutta kokoajan ahdistaa epämääräisesti ja on levoton olo. välillä mulla tulee tästä olosta ihan fyysisiä oireita, vatsaan alkaa ottaa ja oksettaa.... :(

nyt juuri tuo olo päällä ja oli pakko tulla tänne, en kestä vaan istuksia kotona.
no joo mä osaan kohdistaa osan siitä mikä mua ahdistaa mut sit on myös paljon muuta mitä mä en osaa kohdistaa ja kaikki velloo päässä. mä en kestä sitä.

Uusimmat

Yhteistyössä