Onko teillä kuiva iho talvisin? Suosittelen :)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Syön itsekin kookos öljyä ja tyyrniä päivittäin sekä juon 3 tai yli L vettä päivässä, iho kuitenkin pitäisi kosteuttaa ja jos oikea tuote löytyy niin heti huomaa että iho oli ennen kuivaa vaikka tuli syöttyä oikein.
 
Ei ole hajusteita :) lunnollisista raaka aineista tehty ja tosissaan kokeillut vaikka ja mitä, enkä ikinä ole saanut noin hienoa tulosta, halpoja ja kalleita tuotteita oli kokeiltu, lunollisia ja ei...

Body shopin tuotteet eivät käsittääkseni ole luonnontuotteita, vaikka niissä vaikuttavina aineina sellaisia onkin. Mukana on myös synteettisesti valmistettuja ainesosia, jolloin tuotetta ei voi kutsua luonnollisista raaka- aineista tehdyiksi...

Ihan satavarma en tuosta kyseisestä tuotteesta ole, mutta veikkaan, että mukana on myös synteettistä tavaraa.
 

Yhteistyössä