onko teillä miehenne kanssa ihan vaan omat kaverinne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
ei saa ymmärtää väärin, mun mielestä kuuluu olla niitä omiakin juttuja eikä aina mennä vaan pariskuntana..

Mut mua jotenkin loukkaa se, että mua ei ikinä pyydetä mukaan. Yksi kaveri miehellä on sellainen että pyytää useimmiten meitä molempia.

Mutta monet kaverit on sellaisia että ne pyytää vaan miestä (asuvat toisella paikkakunnalla) vaikka niillä itsellään olis tyttöystävät siellä kanssa. On niin ulkopuolinen olo :(

ja ne kaverit ei tunne mua joten miksi vihaisivatkaan. on tullut mieleen että mies häpeää minua jostain syystä..

Enemmän mä oon ollu juhlimassa miehen ja sen kavereiden kanssa ku omieni, johtuen toki siitä että omilla kavereilla on lapsia jne joten eivät pääse lähtee ihan noin vaan kun taasen miehen kavereitten kanssa vierähti viimekin kesänä ilta jos toinenkin tallilla kakia jauhaen ja keppanaa lipittäen..Melko luksusta.. :D

Meillä on aikalailla yhteiset ystävät. Tietty jotkut ystävät on ensisijaisesti mun ystäviä ja jotkut miehen. Mun mielestä helpottaa asioita paljon, jos ystävät on semmoisia, että niiden kanssa molemmat tulee juttuun.

Yhteiset kaverit, ollaan kaikki melkeinpä kuin yhtä suurta perhettä :) Ja jos miehet haluaa joskus viettää poikien illan tai naiset tyttöjen illan, niin no problem! Olen itse todella iloinen ja onnellinen että ystäväpiirini on laajentunut mieheni myötä :)

95% kavereista on yhteisiä.

Sen lisäksi mulla on pari kaveria, jotka mun mies kyllä tuntee, mutta ei se esim. niille koskaan soita että "tulisittekos kahville?", eli se ei koe olevansa kaveri niiden kanssa.
Miehellä on samoin pari vastaavaa kaveria.

Mutta kyllä me nähdään niitä yhteisiäkin kavereita erikseen. Ei me aina mennä jokapaikkaan yhdessä (vaikka usein kylläkin).

Omat kaverit, mies tosin kaveeraa myös mun ystävien kanssa. ITse en oo kiinnostunut hänen porukoistaan. Naimisissa oltu kohta 10v, ja tunnettu 15v -aina ollut näin. Toimii meillä.

Kyllä, meillä on ihan vaan omat kaverit. Kesällä oli yks kaveri toiselta paikkakunnalta täälä meillä koko viikonlopun kylässä ja mies vietti lauantai illan meijän kanssa. Sit taas on ollu niin että mies on ottanu mut mukaan sen ja kavereittesa illan viettoon, mut tätä ei aina tapahdu. Koska tosiaan täytyy sitä omaaki aikaa molemmilla olla :D

Alkuperäinen kirjoittaja Sprite:
95% kavereista on yhteisiä.

Sen lisäksi mulla on pari kaveria, jotka mun mies kyllä tuntee, mutta ei se esim. niille koskaan soita että "tulisittekos kahville?", eli se ei koe olevansa kaveri niiden kanssa.
Miehellä on samoin pari vastaavaa kaveria.

Mutta kyllä me nähdään niitä yhteisiäkin kavereita erikseen. Ei me aina mennä jokapaikkaan yhdessä (vaikka usein kylläkin).

Sama homma meilläkin. 20v aikana hioutunu aika hyvin yhteen noi kaveripiiritkin, mutta toki sellasia omia kavereita myös jokunen.

Omat kaverit on. Joskus ollaan miehen kanssa yhdessä liikenteessä, jolloin saattaa olla myös miehen kavereita (ja mahdollisesti niiden puolisoita) mukana. Vieraalla paikkakunnalla asuvien ystävien luona käydään erilleen, eli kumpikin omien kavereidensa tykönä.

Yhteistyössä